Plecăm în vacanţă – ce facem cu blogu’?

„Copilu’ e cu bunicii, cîinele la hotelul pentru patrupede, iar pe plăntuţe le-am scos pe casa scării, o să le ude o vecină. Da’ ce fac, dom’le, cu blogu’?!!!” „Un bloger adevărat îşi ia blogu’ cu el în concediu!”, se aude din sală. Eeee, uneori pur şi simplu n-ai cum, plus că, din cînd în cînd, e bine să iei o pauză de la atîta creaţie. Io, de exemplu, pe unde am să ajung în vacanţa asta, îl pot lua doar în inima mea 🙂 Oooo, how nice 🙂

Pe de altă parte n-am nici o grijă de acest fel. Căci vedeţi voi, de-aia e bine „să cînţi în duet” – are cine să se ocupe de cel în creştere cît timp tu dai din pedale şi dormi la cort 🙂 Aşa că, dragilor, ne vedem peste două săptămîni! Ionuţu, ai legătura!

Fără categorie

21 de gânduri despre &8222;Plecăm în vacanţă – ce facem cu blogu’?&8221;

  1. Hehe, de reţinut. Şi, dacă n-o vrea chiar nimeni, dai anunţ: „Pierdut parolă. O declar nulă.”. Pînă apare la ziar, Monitorul Oficial, mă rog unde vrei tu, you’re back in business 🙂

    Eeee, Ionuţule, mai am o idee! Să ne facem baby sitteri de bloguri! În schimbul unei sume simbolice (că scopul este umanitar), putem avea grijă să intrăm, aerisim, postăm o poză, un textulete, un comentar cît timp e stăpînul plecat! „Copiem stil cu fidelitate. Apelaţi cu încredere.” 🙂

  2. Măi uamini buni, io aseară cînd postaţi voi comentariili, îmi făceam somnul de frumuseţe (şi refacere) dupe cei 9,5 litri de bere beută cu văru-miu de faţă şi sub privirile oblăduitoare ale nevestelor, respectiv viitoarelor neveste (I love you Dora), care nu ştiu de ce am eu impresia, dar brusc nu mai eram la fel de simpatici ca-n prima zi.. 😀
    Gropare, mulţam de pont, îi bun, îl aplicăm cînd plecăm în acelaşi timp în concediu, io şi asociata de încredere, Oana. 😉
    Oana, Roger..got dă measăgi. Vacanţă plăcută! 😉

  3. Haha – păi ce crezi tu că făceam io la ora aia în compania blogului?!! Îl aşteptam pe Tomşescu să se întoarcă din sat că ieşise la o băută cu băieţii (men only!) să-l sărbătorească pe unu’ din ei, prospăt tătic 😀 Azi-dimineaţă în loc de lapte, Aurică a pohtit suc acru 😀 Vacanţa a început vesel 🙂 Hai că acu’ chiar plec!

  4. Manipulare.
    PS (apropos de aia cu „inima mea” )
    In ASIA erau patru, restu’ de 3 sa pazeasca blogu’.

  5. Karina, eream la examen şi tot nu mă puteam abţine să nu-mi verific blogul de pe telefon. 😀
    Deci te-am făcut.

  6. @karina&ionutu : eu faceam scuba diving si-l verificam printre pestisorii voiosi de pe fundul marii.
    In your face, both 😀

  7. @moshCalifar

    se putea sa nu te bagi tu sa te dai mare? 🙂 las’ ca poate face @ionutu vreun concurs si..mai vedem

  8. Karino, vrem/nu vrem, moşu ne-a zis-o! De aia e vorba ceea cu cine nu deţine persoane în vîrstă, să facă bine să-şi achiziţioneze. 😀

  9. o să fac tot posibilul să ajung! Dacă nu reuşesc măcar am pus banner-ul vostru la mine în site! 😉

Lasă un răspuns

