Şi am revenit!

Mulţumesc, Ionuţu, am preluat legătura 🙂 O zi minunată, doamnelor şi domnilor, aici la noi, în diasporă, cu soare străluncind şi temperaturi estivale. Încerc să atenuez aceeaşi depresie post-vacanţă care mă apuca şi prin clasa a patra cînd mergeam în tabără cu tovarăşa (de ceeee s-a terminaaaaat???? ce mă fac eu acuuuuma? 🙂 citind ce s-a mai întîmplat de cînd eu am plecat 🙂 Multe! Good job, Ionuţule, sper să am şi eu inspiraţie cel puţin juma’ din cît ai avut tu în astea două săptămîni! Schimb frontispiciul să mă dau rotundă că am fost (şi eu) la mare şi mai iau o gură de cafea 🙂 Pînă la urmă it’s good to be back 🙂

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Şi am revenit!&8221;

Lasă un răspuns

