Momente de vacanţă (II)

Cea mai mare revelaţie: Omul are nevoie de atît de puţin pentru a trăi … Am văzut sătuce aproape părăsite, departe de bagheta magică a turismului care transformă tot în parc de distracţii, unde încă mai găseşti oameni care culeg lavandă, cresc capre şi merg duminica la biserică îmbrăcaţi frumos. Din cînd în cînd, în goana aiuritoare şi deseori stresantă după salar, o să mă opresc şi o să mă gîndesc la ei 🙂

auster

Cel mai mare mit pe care l-aş desfiinţa dacă aş putea: Am văzut o grămadă de grăsune şi grăsuni pe plajă cînd dogoreşte soarele mai cu foc ungîndu-se şi întorcîndu-se pe partea cealaltă ca sardelele în tigaie 🙂 Oameni buni, soarele nu topeşte colăceii de pe burtă, celulita e în continuare vizibilă chiar şi supt pielea bronzată orice ar zice revistele 🙂 Aşa că mereţi pe terasă şi beţi o bere rece, nu vă mai chinuţi la rotisor 🙂

Cea mai artistică poză (zic io, autor Zlatko. Ce să fac, dacă mi-a lăudat poza Moş Călifar – îi mulţumesc pe această cale, acuma mai pun şi altele 🙂

artistica foc

Cel mai spooky/buhuhu moment: Pendulam eu între vis şi realitate, cînd aud: „Pş, pş, pş, pş, fş, fş”, aşa cum se auzeau The Others prin pădurea din Lost 🙂 Fac eu un efort inuman să mă trezesc să văd dacă vine şi Black Smoke peste noi au ba, cîn’ colo, italianul din cortul de vizavi sforăia de zor 🙂

Cei mai mari eroi ai expediţiei:

eroii bicicliadei

Pentru că nu s-au plîns, nu s-au isterizat că le e greu, că nu mai pot, nici măcar lanţul nu le-a picat ca să nu vorbim de pene şi alte nenorociri – aşa partener de drum să tot ai 🙂

Şi pentru final Cea mai faină terasă:

o terasa de cinci stele

2 gânduri despre &8222;Momente de vacanţă (II)&8221;

  1. Frumoasă vacanţă ai avut 🙂 Pozele le pot lăuda şi eu, chiar dacă a facut-o şi Mosh ieri 😀

Lasă un răspuns

