Cărţi de social media moca – cine mai doreşte, cine mai pofteşte?

Am găsit la Alandra o listă cu cărţi scrise pentru folosul blogărilor preluată de la Chris Brogan. Îs în engleză, da’ asta e, exersăm puţin limba lui Shakespeare.

Mi-am ales una din listă de-i zice The Zen of Blogging

şi am citit-o cap-coadă. Destinată celor care ar vrea să scrie blog, da’ nu ştiu de unde să înceapă şi chiar blogărilor cu caş la gură (ca mine), reuşeşte să surprindă cu bun simţ cam tăt ce ar fi de ştiut pentru început. Şi mai e şi lizibilă, citibilă, uşor de lecturat. De acolo am aflat că eu sînt (technically speaking) guest poster, că regulile există pentru a fi încălcate (cu bună ştiinţă şi scop) şi că fiecare blogăr e unic, la fel ca toţi ceilalţi 🙂

Deci pe cai şi lectură plăcută la restu’!

„Da’ noi ştim să scriem blog …” 🙂 Ei, aşa-i românu’, s-a născut expert 🙂

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Cărţi de social media moca – cine mai doreşte, cine mai pofteşte?&8221;

  1. M-am gandit ca pot fi de folositoare; am apreciat si munca depusa de autor in folosul comunitatii 😀 😀

  2. Foarte bine te-ai gîndit! Eu am citit pe blogul Monicăi-păidece că a avut la facultate curs despre blogging şi m-am gîndit: „Ete, na, te pomeneşti că s-au scris şi lucrări ştiinţifice despre năzbîtia asta cu nume ce rimează cu glob!”. Apoi am găsit cărţile la tine 🙂

Lasă un răspuns

