Cît costă să trăieşti bine?

ostrc

Azi am fost în drumeţie pe aici, prin împrejurimi. Urcînd un deal, atunci cînd suflul se accelerează şi cheful de vorbă cu partenerul de drum scade invers proporţional, omul se gîndeşte la tot felul de chestii. Eu m-am gîndit la ce ne-a zis un amic comun cînd i-am răspuns la întrebarea: Unde v-aţi petrecut concediul?: „Păi voi aveţi bani, ce vă pasă … „. I-am explicat noi că vacanţa cu cortul şi bicicleta costă (mult) mai puţin, că nu sîntem mofturoşi aşa că ne prieşte şi ce n-are cinci stele – fie că-i vorba de mîncare, cazare sau distrare, da’ nu l-am convins.


Eu sînt convinsă că nu banii aduc fericirea. O carte bună de la bibliotecă, o plimbare prin natură sau o hăhăială cu prietenii nu costă mare lucru din punct de vedere financiar, da’ tare bine pică celui care ştie să le aprecieze. Ştiu oameni ale căror venituri sar bine de medie, dar care nu ştiu decît să se plîngă că le e greu în viaţă, la fel cum ştiu oameni care nu cîştigă cine ştie ce, dar care sînt mulţumiţi de viaţa lor, poate chiar fericiţi. Îmi place să cred că aparţin mai degrabă celei de-a doua grupe.

Am petrecut ziua de azi pe coclauri, am avut baftă de o zi excepţională, nici prea caldă, nici prea rece, dar însorită, de un drum mai puţin umblat, de o porţie de iahnie de fasole la cabana din vîrf fenomenală şi de o companie pe măsură. Acasă am stropit cina cu un pahar de vin (nu franţuzesc, din California – ieftin, da’ vechi şi bun). Aşa de bine mi-a fost că m-am simţit inspirată să scriu un post 🙂 Oana, eşti bată? Hihihi

…………………………….

În altă ordine de idei azi se întoarce Ionuţu!!! I-aş aşterne un covor roşu, da’ nu ştiu cum 🙂 Aşa că o să-i urez doar, în numele comitetului de primire: BINE AI REVENIT!!! 🙂

12 gânduri despre &8222;Cît costă să trăieşti bine?&8221;

  1. Bine v-am regăsit! O să pregătesc o postare despre ce şi cum, dar la momentul ăsta, mă bucur că am revenit şi vă mărturisesc că mi-a fost dor de voi! 🙂

  2. @moshcalifar

    Ce, tu m-ai luat în serios? Că doar am zis că eram după o sticlă de vin cînd am scris aseară 🙂 Pe cuvîntu’ meu că mai beau DECÎT suc de portocale 🙂

    @ionutu

    S-o condimentezi pe postare cu poze că n-am mai fost la Mamaia de hăhăhă … 🙂

  3. @moscalifar

    Tineretul din ziua de azi e durere 🙂 Să-nţeleg că pe tine nu te mai lasă ficatul/stomacul „să consumi”? 🙂 Detectez o uşoară invidie? 🙂

    Da’ vezi că tot am răspuns la întrebarea din titlul postului: Puţin, cît o sticlă de alcool funcţie de gustul omului 🙂

  4. Bey sunteti de speriat, maica-mea cap-taiat ” Mama da’ de ce nu mai bei, esti bolnav ? ” NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :d

  5. @moshcalifar

    Longevivă doamna Călifar, salut-o din partea mea 🙂 Păi poate are dreptate femeia – una mică nicidecum nu strică, ba poate chiar speranţa de viaţă ţi-o ridică 🙂

  6. @moshcalifar

    De-al meu eşti atunci 🙂 Ar trebui să deschid un club al oamenilor nici prea-prea, nici foarte-foarte 🙂

  7. @moshcalifar

    Hehe – aşa de tare mi-a plăcut comentariul că, uite, te las pe tine să ai ultimul cuvînt 😉

Lasă un răspuns

