Sex and the City sau Horton Hears a Who?

Peste weekend am avut plăcerea de a viziona filmele din titlu şi acu’, crezîndu-mă cronicar de film (nu vă impacientaţi, sînt şi alţii care se simt şi mai rău: ăi de se cred Napoleon :), vi le prezint pe rînd.


1. Vine vineri partenerul de viaţă şi-mi zice îmbujorat: „Am o surpriză pentru tine!!! Am downloadat Sex and the City – filmul!!!”. Văzîndu-l aşa de binedispus, n-am vrut să-i stric omului cheful şi am glăsuit: „Iupi! Mulţumesc, dragule, da’ cum de …?”. „Păi nu eşti tu fan?”, mi-a răspuns nedumerit …

Avea dreptate în principiu omu’ cu cîteva mici corecţii: nu SÎNT fan, ci AM FOST pe vremea cînd eram tînără şi neliniştită şi căutam modele în viaţă. Am urmărit serialul că avea un oarecare humor şi era uneori obraznic. Însă sînt de părere că filmele făcute după seriale de succes sau serialele după filme, continuările, reluările şi aprofundările nu-s mai niciodată reuşite. De aia nu m-aş fi dus în veci să văd filmul la cinema.

Dar, mă rog, era o seară de sîmbătă, neuronii erau în vacanţă, iar noi curioşi ce are filmul de spus în două ore şi jumătate (?!!). N-au trecut 10 minute de vizionare că mă-ntreabă Tomşescu: „Auzi, da’ astea nu sînt piţipoance?”. „Ba da, dragă, da’ au mulţi bani şi, parcă, totuşi, un pic de stil. Uite ce rochii frumoase de mireasă”. „Aha …”.

L-am invitat să nu se mai uite dacă nu-i prieşte cînd m-am prins că filmul e fix cum am prezis: lungit, diluat (căci e mult mai uşor să umpli jumătate de oră de ecran … ). „Mă mai uit un pic”. Pînă la urmă a rămas cu mine pe baricade pînă la capăt şi a concluzionat: „Sex and the City (the movie) e un James Bond pentru femei” 🙂

I-am dat dreptate în cunoştinţă de cauză (la insistenţele lui am văzut cel mai recent James Bond şi am comentat la vremea aceea: „Păi ăsta e un basm! N-are nici o legătură cu realitatea!”). Aşa-i şi filmuleţul nostru. Consortul zice că preferă, totuşi, James Bond: „E mai scurt şi are mai multă acţiune”. L-am aprobat adăugînd: „Măcar am văzut în el Karlovy Vary pe post de Muntenegru”.

2. Horton Hears a Who. Ăsta e un film de desene animate. Îl aveam pe acasă de ceva vreme, dar nu ne-am învrednicit să ne uităm la el şi rău am făcut. Altminteri sîntem fani mari ai desenelor animate fiind de părere că în ele s-a refugiat simţului umorului în ziua de azi (Ice Age I, Shrek I, Finding Nemo, Cars, Ratatouille îs simpatice foc, deşi şi în lumea lor mai găseşti rateuri mai ales în sequels).

Foooarte simpatic. E comic (şi de situaţie şi de limbaj), are o povestioară care te prinde şi-ţi strecoară şi cîteva lecţii de viaţă la pachet (A person’s a person no matter how small :), are personaje bune şi personaje rele (care pînă la urmă nu-s aşa de rele) şi voci cool – de grafică nu mai vorbesc. Aşa că vi-l recomand cu drag în aşteptarea noului James Bond 🙂

4 gânduri despre &8222;Sex and the City sau Horton Hears a Who?&8221;

  1. Sex&The City sucks, James Bond sucks , X-Files al nou sucks…mai bine Horton zic 🙂

  2. Moşule, oare sîntem suflete (cinefile) pereche? 🙂 Vezi că te-am crezut pe cuvînt cînd am citit la tine de X-Files …

  3. Bine ai facut, e mai idiot decat primul film (o spun cu durere ca fusesem biiiig fan al serialului)

  4. Oooo, ce vremuri … Şi eu de-abia aşteptam să treacă săptămîna să-i văd iar pe Mulder şi Scully … Uneori producătorii, în goana lor după profit, nu ştiu unde să se oprească: pe Indiana Jones cel nou l-ai văzut? Pînă la capăt? 🙂 De fapt tot noi sîntem de vină că ne ducem să le vedem prostiile, din curiozitate dacă nu din altceva …

Lasă un răspuns

