Întîlnirea de 10 ani

Nu mă duc. Ce să cat, fraţilor, acolo? Am scuza perfect plauzibilă că-s la 1000 de kilometri distanţă, dar de fapt alta e buba.

Nu m-am mai văzut cu oamenii ăia de zece ani. N-avem nimic în comun. Mint, avem un e-grup. În ultima vreme cele mai frecvente mesaje sînt: „Nu mai zice nimeni nimic?!!!” şi birthday reminderele.

Cînd s-a născut e-grupul am fost isteric de entuziasmată! Credeam că o să povestim, dezbatem, o să „păstrăm legătura”. Am scris de cîteva ori, ştiu că i-am întrebat o dată dacă sînt fericiţi. N-au avut timp să-mi răspundă. Deh, îs bancheri, manageri, sorbonauţi etc., bravo lor. Nici măcar „bisericuţa” mea nu m-a băgat în seamă. E în regulă, am crescut, avem alte priorităţi.

Dar atunci la ce să ne vedem? Să ne lăudăm? Căci inevitabil discuţiile de la întîlnire s-ar rezuma la: „Ai? (casă, maşină, nevastă/soţ, copii, cont în bancă etc.)”. Eu n-am 🙂 Dar mi-e bine la mine în viaţă!

Mi-a fost simpatică o amică de aici cînd mi-a povestit cum a fost la întîlnirea lor de zece ani: „Toţi şi-au prezentat realizările ca la congresul partidului. Cînd mi-a venit şi mie rîndul, le-am zis aşa: Îl mai ştiţi pe prietenul meu din liceu? Da. Ei, încă e prietenul meu :)”. Cică ăia fără simţul umorului au ridicat din sprîncene 🙂 🙂

Io n-am chef de judecata nimănui căci mă judec singură după propriile criterii. Vă salut de la distanţă. Poate mă răzgîndesc pentru întîlnirea de 20 de ani 🙂

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;Întîlnirea de 10 ani&8221;

  1. La aia de 20 de ani e si mai naspet, asculta aici la mosu’ (care oricum le sare cu nerusinare, wtf, ce sa caut acolo ?!? )

  2. Ai dreptate, la aia de 20 de ani conversaţiile vor suna după: „Ai văzut-o pe Lupeasca, ce s-a îngrăşaaat!!! Şi Ionescu parcă are 50 de ani, extraordinar ce-a îmbătrînit …” 🙂 Întîlnirea de 20 de ani e un fel de memento mori 🙂

Lasă un răspuns

