Oare o să fim studiaţi în clasa a V-a?

Săptămîna asta şi Ionuţu şi eu sîntem foarte curioşi. El cercetează problema cu oole, pe mine mă roade întrebarea din titlu. Ăia studiaţii, adică noi, fiind blogerii 🙂

Nu acuma neapărat, se poate şi peste cincizeci de ani. Or să ne bage în manualele de limba şi literatura română alături de Şcoala ardeleană şi Marin Preda? Aşa, la grămadă, două rînduri, să marcheze momentul în care România a avut cea mai mare densitate de scriitori pe metru pătrat!

Dacă n-om fi deja că nu mai sînt la curent cu conţinutul cărţilor de studiu – n-am mai dat meditaţii la română de zece ani 🙂

Later edit: Am descoperit între timp că nu sînt singura bloggeriţă pe care o-ncearcă dorinţa de a fi citită şi apreciată, poate chiar menţionată prin manualele şcolare 🙂 http://valive.wordpress.com/about/ Cine ştie cîţi sîntem de fapt ? Poate toţi minus Ionuţu şi Moş Călifar :). Punem de-un club? 🙂

Fără categorie

25 de gânduri despre &8222;Oare o să fim studiaţi în clasa a V-a?&8221;

  1. De viaţă? 28 şi un pic. Vechime? 1,5 în cartea de muncă, da’ la negru mult mai mult 🙂 Fac sport şi încerc să nu mă stresez, deci sper să mai postez şi la 100 de ani („Ce faci, mamaie?”, „Scriu episodul 19345, strănepotu’ meu” :). Cum ar veni aş apuca vreo douăzeci de ani să mă bucur că scrie despre „generaţia blog” în manualele şcolare 🙂

  2. Io n-aş vrea să fiu studiat în şcoală. Ştiu căt i-am blăstămat io pe Eminescu, pe Marin Sorescu, sau pe ăsta de a scris La Ţigănci..Eliade, parcă erea nu? 😀

  3. Să vă zic una interesantă: am încercat să aflu ce conţin manualele de română la clasa a V-a. N-am reuşit. Am aflat, însă, că două eleve de clasa menţionată s-au păruit :):):)

  4. N-o sa fiti studiati fiindca peste 50 de ani in clasa aIa aia or sa-si faca temele pe blogurile proprii…:D

  5. @alandra

    Ăştia nu-s sănătoşi la cap! Mai auzisem o poveste horror cum că puştii de clasă mică învăţau la şcoală, din manual, că dacă se urcă în copac îi bate Dumnezeu şi ajung în iad … Nu mai ştiu dacă povestea e din Ro sau din Cro …

    Din Cro e sigur povestea cum că adolescenţii învaţă la liceu din programul susţinut de Biserică că masturbarea duce la grave probleme de sănătate şi că ai voie sex doar după căsătoria religioasă … Prezervaţivul e unealta dracului, aia am uitat să menţionez, ca, de fapt, orice formă de contracepţie.. Deci nu vorbim de boli, transmiteri, cum ne protejăm că n-avem de ce de vreme ce amîndoi mirii îs neprihăniţi şi scopul lor în viaţă altul nu e decît să procreeze 🙂

    Vorbim de secolul nostru, nu-i istorie ce vă zic eu … Deci, părinţi, mergeţi la şedinţele cu părinţii 🙂 Că io-s aproape sigură că nu vreau copii 🙂

    @moshcalifar

    Dar şi matale eşti bloger, deci şi despre tine ar scrie 🙂 Eu mă gîndeam că ne-ar baga pe toţi într-o oală – n-am pretenţia să-mi văd numele în cărţile cu pricina 🙂

  6. @moshcalifar

    Deja văz fraza: „Unii dintre ei nu se considerau aparţinători ai curentului, ci rebeli, miştocari, scriitori în devenire, diletanţi, la fel cum nici Rebreanu nu vorbea despre el însuşi ca despre creatorul romanului românesc modern” 🙂

  7. Drept sa spun, nu cred ca e vreunul cu adevarat bloger. In afara de aia care isi castiga banii din asa ceva, restul isi cam pierd timpul. (Cei de fata se exclud, da? Noi suntem elita blogareasca, deci noi nu intram in categoria asta, da?)
    Uite, eu in blogul meu incerc sa imi dezvolt limbajul ca sa pot continua sa imi scriu pseudocreatiile.

  8. @oanabacanu : coreland informatiile fraza asta o vedeai combinata cu o copioasa masa de pranz 😛 Pofta buna 🙂

  9. @ valive
    Nu mai face afirmaţii din astea tendenţioase dragă, vrei să sară piţiponcu’ de zoso pre noi? Să ne facă proşti, să ne spună că el e unicul, singurul, blogfatherul Romîniei? 😀 😀
    N-om fi noi tocmai spuma şi elita, dară îmi place să cred că noi ştim despre ce vorbim.

  10. @valive

    Eu zic aşa: scrii pe blog, eşti blogger – aveţi dreptate, se scrie cu doi de g (sau scriitor de blog ca să zic pe română) :). Unii îs profesionişti (ăi de fac bani din asta), restul sînt amatori cu mai mult sau mai puţin succes măsurat în număr de vizite şi cititori (ceea ce mie mi se pare nedrept). Exact ca sportivii 🙂

    @moshcalifar

    Mulţumesc pentru poftă bună 🙂 Cît despre combinaţia dintre fraza de manual şi masa copioasă – cine ştie cum are să-mi fie prînzul atunci, poate n-am să mai am voie picant şi stropit cu vinişor şi atunci numa’ copios n-are să fie 🙂

    @ionutu

    … şi o zicem cu stil 🙂 Oameni buni, daţi-mi o prăjină că mă mănîncă nasul 🙂

  11. @ionutu&oanabacanu: Sa sara cat vor. In afara de „Sunteti niste prosti si niste cretini!” ce pot sa ne zica? Ah, uitasem ca ne pot baga prin neste anumite si specificate gauri, dar spre bafta noastra nu mai putem intra. 😛
    Cat despre blogger (Oana, ma comformai si io oleaca 😛 ) ai dreptate intr-un fel. Oricum, cine are primul o idee de blog trebuie sa isi asume riscul de a fi copiat. E cineva intre noi care stie bine cum e cu copiatul. de obicei amatorii fac asta.

  12. @valive

    Hehehe – ia te uită la mine cum mă autopastişez (ieri sau azi am folosit aceeaşi idee pe blogul Innuendei 🙂 : Murphy zice că oamenii, atunci cînd au libertate absolută, de obicei se imită unii pe alţii 🙂

    Cît despre plagiat în lumea blogului – ce idee năstruşnică 🙂 Dac-am fi cercetători şi ne-am bate care a descoperit primul leacul pentru SIDA aş mai zice, da’ în lumea noastră, cu milioane de bloggeri şi miliarde de postări, e greu să fii absolut original. Asta neînsemnînd neapărat că ai copiat de la altul – războiul din Georgia, trădările prietenilor şi Black Adder ca standard în comedia de bună calitate sînt teme la îndemîna tuturor.

    Stilul, pe de altă parte e mai greu de reprodus. Că doar nu ştii de vreun caz cînd cineva a luat cu copy paste de la altul?!!! Asta nu-i frumos …

  13. Şi încă ceva: pun pariu că şi blogfatheru’ s-a inspirat de undeva cînd a început să scrie – bloggingul în România e sugar neînţărcat (în Slovenia bloggerii au reviste ale lor în varianta pe hîrtie, iar în Croaţia se poartă discuţii să înfiinţeze o breaslă a bloggerilor care să le apere interesele … Şi în ţările astea blogul mere de-abia la grădiniţă, nu mai vorbim de US of A … ). Sîntem neînsemnaţi. Dacă facem un pas în spate şi ne uităm la noi o să vedem că altceva nu facem decît să ne jucăm cu puţele în nisip 🙂

  14. @oanabacanu: Very true. Suntem in urma cu foarte mult, chiar si in urma celor care ar fi trebuit sa fie in urma noastra.

  15. Iarta-ma, Oana. Sper sa nu te fi suparat cu chestia asta. Chiar nu vreau sa supar pe nimeni.

  16. De ce să mă superi? Îţi sînt recunoscătoare – mulţumită ţie am putut să-mi dau cu părerea 🙂 L-am prins pe cuvîntul „copiat” din zbor, mi-am amintit ce a zis Ionuţu de unicul şi irepetabilul zoso şi dă-i şi perorează 🙂 Tu te-ai supărat pe mine cînd te-am făcut domn? 🙂 Uite, te scot la o bere virtuală ca să fii sigură că nu te păcălesc 🙂

  17. @oanabacanu: Nu, draga mea. Cum sa ma superi?! Ti-am spus ca nu esti prima si probabil nici ultima. Moshul ma cunoaste destul de bine si stie ca nu ma supar atat de repede.

  18. @oana : „I knew him well Horatio…” O cunosc pe vali, e fata buna dar alcoolu’ nu iarta. Inca mai are sanse. S-o ajutam ! 😀

  19. @valive

    N-aş zice chiar că: „Everything is a joke”, dar militez pentru „Don’t take things too seriously”, deşi nu-mi iese de fiecare dată 🙂

    @moshcalifar

    Hai, măi moşule, că i-am dat DECÎT o bere la halbă, nu mă certa :):):)

Lasă un răspuns

