Vine toamna la Zagreb

P1040786

Parcă vîntul care adie aduce răcoare. Am început să-mi iau o bluză cu mînecă lungă cînd ies pe seară din casă (ieri am uitat şi pe la ora 23, pe terasă fiind, am tremurat un pic :). Soarele apune mai devreme şi copiii au început să se întoarcă din vacanţă. Miroase a toamnă, ce mai.  Încă un pic şi schimbăm frontispiciul să fim în ton 🙂 Bem o bere împreună? Că imediat o să trecem la vin fiert 🙂

Poză pusă la dispoziţie cu generozitate, deşi fără să ştie, de Zlatko 🙂

10 gânduri despre &8222;Vine toamna la Zagreb&8221;

  1. Ciocnim? Luam cate o gura ca sa ajunga la toti. (Acum o sa spuna Moshul ca s-au adunat betivancele 😀 )

  2. Cin – cin 🙂 Las’ că e deja tîrziu – ori doarme, ori se uită la Mamaia în reluare 🙂 Poate scăpăm neadmonestate 🙂

  3. Oana, sigur nu scapam 🙂 de mustruluiala. Dar pana una alta, bea pana la fund. Restul sa-si cumpere bere, dava vor. 😛

  4. @ionutu

    A venit, a venit toamna … Acoperă-mi inima cu ceva … 🙂 🙂

    @valive

    Am văzut: Moşu’ vede tot şi aude tot 🙂

Lasă un răspuns

