Încă una

O întrebare adică 🙂 Nu ştiu dacă v-aţi obişnuit că, din cînd în cînd, mă trăzneşte cîte-o nelămurire şi n-am pace pînă nu investighez. Bine-am făcut, de exemplu, că am aflat cum fac pişu bicicliştii şi v-am împărtăşit şi vouă că taaaare mulţi caută pe google cuvîntu’ ăla de-nseamnă „treaba mică” 🙂

Dar să revenim. Azi am fost vrednică. Am spălat, am curăţat, am şters, am dezinfectat, am măturat, am aruncat şi nu numa’ aşa, de ochii soacrei. Nooo, temeinic. Mă apucă hărnicia de obicei cînd am vreo problemă şi trebuie să iau o decizie, cînd simt nevoia să-mi pun gîndurile-n ordine. Vorbind cu alte fete am aflat că nu sînt singura. Cică chestia cu frecatu’ are efect terapeutic. Boooon. Am înţeles. Da’ nu-mi amintesc să fi auzit vreun mascul: „Auzi, dragă, iar m-am certat cu şeful. M-am sculat de dimineaţă şi am răsturnat casa cu fundu-n sus! Lună e acum, auzi tu? Lu-nă!” 🙂

Întrebarea mea glăsuieşte: ce tip de activitate întreprind reprezentanţii sexului tare cînd sînt în butoi şi caută calea de ieşire? 🙂

Later edit: Văz acum că am primit un mail de la Raspunsuri.ROL.ro cu subiectul: „Afla raspunsul la orice intrebare!” Hait! Ştiam eu că trebuie să am grijă ce-mi doresc că s-ar putea să mi se îndeplinească, dar nici chiar aşa 🙂 Da’ io, din cînd în cînd, tot pe voi v-aş întreba, dacă se poa’ şi nu v-ar deranja 🙂 Nu de alta, da’-mi sînteţi mai simpatici 🙂

Fără categorie

8 gânduri despre &8222;Încă una&8221;

  1. al meu mananca ciocolati, batoane de ciocolati, bomboane simple si bomboane de ciocolati. Asta daca nu se cearta cu el insusi :))

  2. Io aseara cand imi oprisera extraterestrii curentul , spalam geamurile de nervi… 🙂 ( Si fiindca evident n-aveam ce face)

  3. Io cred că mă refugiez tot în treburi gospodăreşti, sau poate e vorba de femeia care zace în mine? Na, că nu numai în Groparu zace o femeie prizonieră. 😀

  4. Eu am un prieten care atunci cand e nervos isi spala masina. O spala atat de tare incat ajunge sa ii dea cu vopsea anual.

  5. @esk

    Ăsta da tratament! Nerecomandat celor cu metabolismul încet totuşi 🙂

    @moshcalifar
    Am citit postul cela făr’ de curent, da’ am zis că ne păcăleşti şi că, de fapt, ai făcut pozele alea frumoase cu universul … :):)

    @ionutu
    Vezi dacă stai prea mult printre fete? Începi să imiţi comportamente … 🙂

    @valive
    Hehehe – mă întreb atunci ce face cînd se enervează că iar i s-a dus vopseaua de pe maşină? :):)

  6. @oanabacanu: Nu se supara cand vede ca i s-a dus vopseaua. Isi pune anual bani de-o parte pt masina. I-am spus ca decat sa isi vopseasca masina anual mai bine ar strange bani si si-ar lua alta daca tot poate sa stranga bani.
    Blogul moshului nu e gluma. Sa fi vazut in seara aia ce suparat era ca i s-a luat curentul. De obicei asa isi consuma el supararea.

  7. @oana – asta-i zic si eu, da’ crezi ca ma asculta? Noooo! Acuma incerc sa-l pacalesc sa se defuleze prin sport, poate mai pierde urmele tratamentului cu ciocolata :))

Lasă un răspuns

