Curvette e un el!!!

Amestecam în tocana de cartofi cînd mi-am dat seama: Curvette nu-i fomeie!!! Sută-n mie!!! De obicei revelaţiile mă vizitează cînd folosesc closetul (aţi văzut ce elegant mă pot exprima? Scuipaţi să nu deocheaţi :), mai nou văd că nici în bucătărie nu mai îmi dau pace 🙂

Nu ştiţi cine e Curvette? Cum?!! Păi de cîteva zile blogul „ei” e în topul WordPressului! Acuma nu ştiu cum sînteţi voi, da’ io cînd văd că ministrul, prim-ministrul, bloggerul nu mai e în frunte, mă impacientez 🙂

M-am dus să văd despre ce e vorba. Jurnalul unei prostituate. Nici măcar nu-i originală ideea: povesteşti ce faci la lucru şi românu’ intră buluc. Blogul de care vă zic e de-o vîrstă cu cronica noastră şi mă mir că i-o trebuit atîta amar de luni să ia premiul întîi cu coroniţă 🙂

Da’ parcă ceva nu-i în regulă … Am citit un pic mai mult încercînd să-mi dau seama care-i baiul … Parcă nu-mi sună veridic poveştile … Îs pline de detalii picante, da’ parcă îs adunate din romane de Sandra Brown, nu din experienţe reale. „Poate nu-i sex worker cum le zice politically correctly?”, m-am gîndit …

Cîn’ colo explicaţia trebuie să fie asta: ea e, de fapt, un el!!! O fi curv, asta-i altă posibilitate … Aşa s-ar explica, scuzaţi expresia şi feriţi ochii copiilor, fisurile anale (prea) frecvente 🙂

„Bine, mă, da’ dovedeşte …” Păi nu cred că poci. E mai mult intuiţie feminină, nu se pune? 🙂 Îl aştept pe Sherlock Holmes să dezlege misterul definitiv 🙂

Fără categorie

38 de gânduri despre &8222;Curvette e un el!!!&8221;

  1. Foarte bună sugestia, da’ n-are să recunoască în veci 🙂 De-aia mai trebuie să adun probe la dosar 🙂

  2. Mai egzistă o explicaţie care ar putea zgudui din temelii teoria ta, sau ar putea-o confirma. Şi anume, dacă curvette a noastră e BadPitzi? Dacă pitzipoanca malefică este o ea, atunci teoria ta picăăăăăă. Dar dacă BadPitzi e zoso, ai avut dreptate. Curvette e un el.

  3. @ionutu

    Auzi, n-o fi, oare, Groparu că tot zicea el că are o latură feminină ? 🙂

    M-am mai gîndit. Nu-i curv. E un tip cu simţul umorului, dar pe care fetele nu-l bagă în seamă (o fi chel cu ochelari, Z. nu e că nu stă aşa de bine la capitolul limba română, deşi pe vremea cînd a avut el blog a folosit tot o temă cu verde … :). Cîteodată nu se poate abţine să nu rîdă singur cînd scrie şi mai scapă cîte-o aberaţie 🙂 Acuma se tăvăleşte pe jos că lumea l-a luat în serios, mai nou îi cer sfaturi despre viaţă şi sex 🙂

  4. @ionutu

    Hai c-ai complicat-o acu’ de n-o mai descurcă nime’ 🙂 În altă ordine de idei, văz că tu tot mai speri să te citească şi citeze Bad Pitzi … 😀

  5. Nehhh, tăt respectul pentru ea, hai să o las atunci în pace că oricum e în vacanţă. Da, nu m-ar deranja să mă citeze. Măcar ca experiment. 😀
    Nu, nu e Groparele.

  6. @ionutu

    Hai că acuma e limpede după ce-am citit postul tău cel nou: domnul de care ziceam fără lipici la femei s-a dus la un cabinet de consiliere. Probabil a greşit uşa şi a intrat la firma ţ de software de care scrii tu.

    Ce doriţi?
    Să-mi crească traficul, dacă se poa’ …

    Şi ăştia au crezut că e vorba de traficul la blog, l-au rebrănduit pînă a ieşit o curvetă de lux = succes total din punctul lor de vedere 🙂 Deh, bariere în comunicare 🙂

  7. Bună, bună interpretarea-ţi 😀 , dar nu are legătură cu curvette. Chiar am primit pe mail propunerea asta de colaborare. Şi mi s-a părut amuzantă specificaţia aceea a lor pe care am bolduit-o, cu creşterea bla bla bla, cît şi nota aceea prin care ei îşi scoteau strategia de marketing în afara noţiunii de spam.. 😀 😆

  8. Noroc cu Curvette ca am dat un google si ti-am gasit blogul.
    Mai conteaza cine e? Scrie frumos, mie imi place.

  9. @Angel_Wing

    Salutare şi binevenire 🙂 Nu contează cine e, bineînţeles, dar mie îmi place să-mi imaginez persoana cu şorţ care bucătăreşte şi ne prezintă specialităţi pe blogul lui/ei 🙂 Căci majoritatea bloggerilor sînt taaaare secretoşi 🙂

  10. E un el soto! am zis din prima! Perspectiva dn care privește sexul e una masculina. Încearcă sa își imagineze ce ar gândi o femeie, da neah! Poate fi pe aproape, dar tot „el” e !

  11. Hai mă, ce naiba mă faceţi să citesc chestii lejere la ora asta. Păi persoana asta e mieluşel cu fundiţă roz pe lângă ce aş fi capabilă să inventez eu. Păcat că eu sunt empatică şi că, probabil, mi s-ar apleca să tot trăiesc zilnic ceea ce simt cititorii unei astfel de literaturi. Ori asta, ori aş orbi sau mi-ar creşte păr în palmă…care era mitul urban, că am uitat?!:D

  12. @chrina

    E că … ? 🙂

    @innuenda
    Sînt absolut de acord cu tine! Da’ trebuie să mă înţelegi şi pe mine: mie-mi plac romanele şi filmele cu detectivi. Eu trebuia să mă fac poliţist cînd mă faceam mare. N-am reuşit pentru că sînt prea mică de statură 🙂 Atîta bucurie mai aştept şi io de la viaţă: să rezolv enigma sexului Curvettei 🙂 :):)

  13. când lumea începe să scrie despre tine , fie că te înjură , fie că te laudă , îţi atingi scopul . Ţi se face reclamă gratuită şi în acelaşi timp comentatorul are parte de reclamă gratuită .
    nu cred că contează ce sex are autorul ori dacă poveştile sunt adevărate . Contează doar că agaţă comentatori , le suceşte minţile şi lumea mai şi scrie despre acest subiect .

  14. fără sens, are sens ce zici tu acolo. Dar, ca subiect e interesant. Curvette poa’ să fie şi o babă de 75 de ani nesenilizată, care n-o lucrat niciodată, văduvă de securist, şi cu imaginaţie bogată. Brusc, am avea un subiect. Este? 😉

  15. Absolut de acord cu tine, fărăsens 🙂 Dar eu am fost atît de mîndră de revelaţia mea că nu m-am putut abţine să n-o împărtăşesc cu restul lumii 🙂

    Şi ai dreptate, sexul şi veridicitatea nu contează. Dar dacă ea se jură că zice adevărul şi numai adevărul, mă provoacă s-o prind cu minciuna mică 🙂

  16. Hai mai, ca m-ati facut curioasa… Citiii si eu acest blog si zic hotarat: Curvette este un „el”. Fara nici cea mai mica indoiala.
    Desigur, stie sa jongleze cuvintele. Se pricepe.
    Doar e Curvette, nu?

  17. Hmmm…n-as fi zis ca e barbat, n-am bagat de seama, eram atenta la alte lucruri…curvette e scolita, „vorbeste” corect gramatical si asta mi-a placut de la bun inceput. intr-una din povesti foloseste la un moment dat „insumi” in loc de „insami”…pe moment mi s-a parut ciudat, o greseala de genul asta nu se face de cineva ca „ea”…poate doar daca(si m-am gandit doar citind ce ziceti voi p-aci), intr-adevar e un el si din neatentie n-a mai tinut cont de secs pt folosirea pronumelui;)poate-ti foloseste chestia asta la dosar

  18. Ale, îţi mulţumesc!!! Exact ce aşteptam de cînd am scris postul ăsta 🙂 Felicitări pentru spiritul de observaţie!

    Eu spun că Curvette e ca un criminal care, în adîncul sufletului, doreşte să fie descoperit 🙂 Scriitura lui ar avea şi mai mare valoare dacă este cum zicem noi …

  19. Eu zic sa ne deschidem o firma de detectivi…
    Carevasazica, marea noastra majoritate e de acord ca Curvette e un el.
    Eu recunosc ca n-am observat acel „insumi” pentru ca n-am citit in intregime…sunt la munca si poate vede lumea, stiti? Dar din primele randuri mi-am dat seama ca e un el 😀

  20. @smiley000

    Mulţumesc că ai citit cu atenţie 😀 Nu erea o greşală, ci un spirit de glumă menit să sublinieze futilitatea descoperirii 🙂

    În altă ordine de idei, dovezi, tovarăşe, dovezi 🙂

  21. Desi inclin sa cred ca ai dreptate…eu mai astept.
    Scrie bine si daca este o Ea si nu se va pierde in desert… vom vedea postari din ce in ce mai bune.
    Daca este un El a scris si a spus tot ce a putut… si este sfarsit.

  22. Eu cred k e femeie..si 100% prostituata (sau cel putin a fost la un mom dat)..Oricum textele sunt scrise de cineva care a facut chestia asta, fiindca intr-adevar detaliile tehnice sunt precise si „profesionale”..Multa lume a argumentat ca nu e femeie fiinca e limbajul e mai dur..insa cum ar putea vb/scrie o femeie care ipotetic face tot ce se scrie in randurile alea..Credeti k i-ar fi jena??
    Daca ceea ce faci (si apoi expui) e imoral, asta te face u om mic sau daca ceea ce crezi / gandesti e derizoriu? (nu e legat de subiect)

  23. @joschilotii

    Interesantă teza ta. Eu am zis că e gata, nu mai are inspiraţie cînd a scris de violul din copilărie 🙂 Maaare clişeu, aş fi preferat să rămînă cum am stabilit: e şi asta o slujbă ca oricare alta 🙂

    @iru

    Faină întrebarea ta, ia să dezbatem un pic. Din punctul meu de vedere prostituţia nu-i cel mai mare rău de pe lume. E mai grav să minţi, să furi, să ucizi. Deci dacă scrii despre prostituţie (bine), eşti artist din punctul meu de vedere.

    Dacă scrii despre cum ai violat, deşi nu ai făcut-o, eşti iar artist. Cum spunea Pascal Bruckner odată: mai bine scrii despre demonii tăi decît să-i laşi să-şi facă de cap în realitate.

    Dacă ai păcătuit (la mine asta înseamnă că ai făcut rău intenţionat celorlalţi) şi scrii despre asta, eşti crud. Dacă legea pedepseşte actul tău, ar trebui să plăteşti. Şi dacă legea nu prevede, nu te-ngrijora, oricum vei plăti într-un fel sau altul.

    @farasens

    Cred că tu ai răspuns lui iru … Nu mai comentez că sîntem de acord 🙂

  24. Nu stiu daca e femeie sau barbat, dar sigur NU e prostituata! Prea sunt cusute cu ata alba povestile siropoase…Evident, ca orice roman care se respecta, trebuie sa aiba un viol, un sef care a abuzat de ea(el), etc…Povesti ….Inclin sa cred ca e un barbat pentru ca, de prima data cand am citit descrierile actelor sexuale, am avut senzatia ca, de fapt, povesteste un tip CUM i-ar placea lui, sunt fanteziile unui tip (destept, clar) asternute in forma jurnalului unei prostituate! Parca citesti setea si pofta printre randuri, in nici un caz scarba unei prostituate!

  25. De ce trebuie sa faceţi atâta tam-tam pentru ceva ce nu cunoaşteţi? De ce vă trebuie să ştiţi? Cu ce vă ajută dacă ştiţi că e femeie sau nu ?! Vă simţiţi împliniţi ? Parcă nu aţi avea ce face … Aşa s-a făcut şi in cazul Lui Bad Pitzi, e bărbat, ba nu, e femeie. E un gras beţiv, ba nu, e un drogat, până a apărut în interviul ăsta … [ http://dramaqueen21.wordpress.com/2008/11/11/interviu-bad-pitzi/ ] … 🙂

  26. Dramă şi queen,
    tu cunoşti? eşti împlinită? Ai pipăit şi ai urlat:”este!” ? Întrebarea este, tu ai ce face? De ce nu ne întreabă curvetta/curvettul. Nu. Ea/el este mult prea importantă/important ca să vă răspundă vouă la comentarii, pe blogul ei. Darmite să mai combată şi pe aici.. 🙂

  27. Eu tot nu inteleg ce aveti cu ea…sau el sau ce vrea sa fie!asa cum orice om in luema asta isi poate face un blog, asa a facut si ea…e fix problema ei ce scrie acolo…fiecare om face ce doreste…n-o sa veniti voi acum sa o criticati aiurea…nu cred ca aveti nici un drept…nu va place, nu cititi!simplu, nu?;)

  28. Maria, mulţumesc pentru vizită şi desluşirea misterului 🙂 Mă las de meseria de detectiv că nu-mi merge – mai bine la tocăniţă cu mine :)))))

Lasă un răspuns

