American Flyers vs. Breaking Away

Nu ştiu alţii cum sînt, dar mie, din cînd în cînd, îmi pică bine un film american sportivo-motivaţional. Ştiţi prototipul: ei/ele sînt mai slabi, mai puţin muşchiuloşi, dar vine un coach şmecher (cînd e Denzel Washington e sărbătoare la mine acasă :D), ei se antrenează şiiii, în bătălia finală, deşi la început o încasează, pînă la urmă ies învingători pentru că dau tot ce au mai bun din ei.

Da, dom’ne, n-au calitate artistică, n-au să intre în istorie decît la calup, îs basme (în care cel care vrea şi munceşte e cel care şi cîştigă – hihihi). Dar pe mine mă fac să mă simt bine 🙂 Filmele de care vă zic azi fac parte din aceeaşi categorie, dar sînt primele pe care le-am văzut în care eroii pedalează.

Sînt cu biciclişti şi sînt mai vechi: 1985 şi 1979. Kevin Costner şi Dennis Quaid puşti … Eee, ce trece vremea. Foarte interesante, dacă eşti amator la rîndul tău, pentru că poţi vedea cum arăta tehnologia de vîrf atunci. Eu am ajuns la concluzia că niciodată n-aş fi învăţat să mă dau cu bicicleta dacă aş fi învăţat în anii ceia – cum să schimbi aşa vitezele, dom’le?!!! 🙂

Şi foarte haioase căci, pentru scenarişti şi producători, bicicliştii adevăraţi n-au fost suficient de eroi (cei de termină Tururi de Franţe sau Girouri cu 3500 de km în 21 de zile, cei care merg mai repede decît o Dacie veche şi la deal şi la vale, cei ce cad, se frîng, dar merg mai departe … ), aşa că au cosmetizat puţin realitatea 🙂

Care ar fi răspunsul atunci la dilema de weekendul ăsta? Păi amîndouă, dacă vă interesează subiectul. Dacă nu, mergeţi la Kung Fu Panda că merită 🙂

La final, vă invit la o sesiune de training cu Eddie 🙂

2 gânduri despre &8222;American Flyers vs. Breaking Away&8221;

  1. E un sprinter foarte bun 🙂 După mine nici nu trebuie să alerge edii din lumea canină: e suficient să zică „ham” şi-mi dublez viteza de deplasare 🙂

Lasă un răspuns

