Viaţă de biciclist :)

oana si munteleKranjska Gora, Slovenia, Alpi. Escaladare pînă la pasul Vršič pe bicicletă, ediţia a 30-a. 12 kilometri la deal. Numa’ pantă cu înclinaţie medie de 7,4%. Start la 810m altitudine. Finiş la 1611m altitudine. 1194 de participanţi. 91 de gagici. Oana e mîndră că este a 87-a cu timpul ei de 1h şi 27. Asta pînă află că doamna care a cîştigat medalia de aur la categoria de vîrstă peste 60 de ani a terminat cursa într-o oră şi 15 :):):)

Gata, mă antrenez şi la anu’ o fac pe sexagenară să plîngă de necaz 🙂

4 gânduri despre &8222;Viaţă de biciclist :)&8221;

  1. Superbă zona, reuşită poza. Ok, ce ne arătai? Piscurili cu vîrfuri pierdute în ceaţă, ţoacla şi echipamentul, sau posteriorul bine lucrat? 😀
    Felicitări, e lucru mare ce aţi făcut azi. Eu nu m-am mai urcat pe biţă de vo’ 2 ani, n-am mai jucat folbal de vo’ 3, în schimb am mai trecut pe la sală. La anu’ îţi ţiu pumnii ca s-o faci pe babette! 😉

  2. Ionuţule, mă dezamăgeşti, deşi nu mă aşteptam, căci nu te-ai prins că io mă lăudam, de fapt, cu tricou’ de participant la ediţia a 30-a a lu’ Juriš na Vršič care se afla împachetat în gentuţa de bicicletă :):):)

    Adevăru’ e că am vrut să pun o poză ilustrativă ca să arăt că noi ne luăm poll-urile în serios. Însă nu prea am avut din ce alege căci poze de la eveniment avem după cum urmează: asta, una cu ceaţă, una cu Z. obosit în faţă la veceurile ecologice, una cu mine frîntă sprijinindu-mă de un indicator (exclusă din competiţie pentru că arăt grasă în ea:):)), una cu şosea şi cu ceaţă şi încă una cu brazi, şosea şi ceaţă 🙂 Deh, la oboseală mîna tremură şi spiritul de artist amorţeşte 🙂

    Zona – e ca-n Bucegi, dom’le, mă simt ca acasă 🙂

    Felicitări – mulţumim, mulţumim şi îţi dedicăm participarea de la anu’ 🙂

  3. :)) Nu ştiu pe sexagenară, dar pe mine m-ai umilit! Dom’le, în ce formă eşti! De fapt, după prima ocheadă la costumaţia din poză, mi-am zis: Dom’le, nu ştiu ce face Oana în poza asta, da’ pare serioasă treaba! Nu m-am înşelat!:)

  4. Mulţumesc, Innule, eşti o drăguţă 🙂 Aşa de drăguţă că îţi dedic victoria cînd o avea loc ea 🙂

    Am vrut să-mi fac poze ca piţipoancele, da’ n-am avut loc pe blatu’ de la bucătărie aşa că, de nervi, m-am suit pe munţi 🙂

    Acuma mi-am dat seama că titlul suna tot à la pitzi: „Căutam după pat ceva … „, „Dădeam lustru la capotă … „, aşa că l-am schimbat că cine s-a-ntrebat pe unde am umblat a aflat 🙂

    P.S. Ascultă aci la prietena ta: să nu te iei în viaţă după costumaţii că oricînd poate fi vorba de bal mascat :):):)

Lasă un răspuns

