Dacă aş fi o plantă …

urzica toata

… o urzică decorativă aş vrea să fiu! Nu din aia care pişcă, deşi tare mi-ar plăcea uneori să-i ard pe cei care se joacă cu mine şi cu nervii mei 🙂

E prima plantă pe care mi-am cumpărat-o cînd m-am mutat în casă nouă. Cu echivalentul a doi lei, super ofertă că muşcatele urîte erau la 6 lei firul 🙂 I-a plăcut instantaneu la noi pe balcon şi a-nceput să crească într-o zi cît alte plăntuţe într-o săptămînă! N-a făcut fiţe şi mofturi ca alte flori mai domneşti (mi-e prea cald, mi-e prea frig, mă bate soarele, ba nu am destulă lumină, dă-mi apă, nu atîta că mă-nec …). Noooo. A tăcut şi şi-a văzut de drumul ei, mulţumită dacă i-am dat de băut şi mîncat, dar supravieţuind şi fără (două săptămîni a fost recordul absolut cît timp eu am fost plecată tai şi Z. a uitat că există :).

Ba într-o zi am scăpat un ghiveci peste ea şi i-am tăiat o ramură! Mi-a fost milă s-o arunc imediat şi am pus-o într-un pahar cu apă. Nu numai că n-a decedat, da’ a făcut rădăcină nouă şi acum am două urzici 🙂

Nu-i frumoasă să-ţi ia ochii, poate pentru unii e prea strident colorată, dovadă că mama natură nu creează doar estetic, da’ eu o admir că multe poate duce 🙂 Da, domnule, m-am hotărît care-i noul meu model în viaţă 🙂

Mă bătea gîndul să pun de-o leapşă, dar m-am răzgîndit. Pentru că nu ştiu cum se face şi pentru că mi-am dat seama că întrebarea: „Ce plantă ai vrea să fii tu (cînd te faci mare)?” prea sună a caiet de amintiri/oracol de clasa a cincea 🙂 Da’ nu ezitaţi să-mi ziceţi aici dacă aveţi timp şi chef 🙂

31 de gânduri despre &8222;Dacă aş fi o plantă …&8221;

  1. Eu as fi un palmier, din ala mic, ca nu stiu cum ii zice acum. Sa par plapanda dar sa fiu puternica si rezistenta… Ce nebunii debitez ;))
    Hai ca m-ai gadilat la imaginatie si eu ma dau la o parte…

  2. Gutuile sunt după mine cele mai geniale fructe: acre dar şi dulci în acelaşi timp. Chiar şi cînd spui gutuie, ţi se umple gura de salivă. Deci da. Gutuile e ok. 😉

  3. Moşule, aşa o lipsă de patriotism mai rar :):):) Da’, ce-i lipseşte, dom’le, Constanţei ?!!! Palmieri nu … :):):)

  4. @oana : la Constanta e MAZAREa !!! Aia nu-i planta ?!?! 👿
    @Ionutu : ah am si companie? superb ! 🙂

  5. Esteeeeeeee !!!! Aci e doliu naţional, oamenii umblă de bezmetici pe străzi cu fularele pe care scrie Croatia/Hrvatska atîrnînd trist 🙂 Bine că şi-au luat-o peste nas că aveau impresia că ca ei, nimeni 🙂

  6. Cu Bosnia să ţinem, tovarăşi! I-a bătut pe estonieni cu 7-0! Ascultaţi la baba, ăştia ajung departe 🙂

  7. As vrea sa fiu o lalea rosie. Pentru ca ele atrag doar prin frumusetea petalelor, prin rosul intens. Iti ia ochii. E frumoasa, dar nu are corp.
    Ps. : cred ca esti singurul care a citit. N-am mai scris, ma rog nu am mai postat si „continuarea” pentru ca nu stiu cate persoane ar citi asa ceva sau cate persoane ar intelge ce vreau sa zic. Ma gandesc sa ma reprofilez. Arta a capatat un sens ciudat, un sens „intelectual”… daca sti la ce ma refer.

  8. Katswuri, suflet de artist, dar mai zi-ne! Un cititor ai, garantat 🙂 Putem să organizăm şi un poll dacă vrei musai să afli cîţi cititori a avut comentariul tău 🙂

    Anya, beţivă mică 🙂 Viţa de vie şi drojdia de bere să trăiască 🙂

  9. @ionutu

    Tiiii, ce de cheştii ştii tu 🙂 Mulţumesc pentru clarificări!

    Katswuri, sîntem doi aci pe blog! Nu te-a uitat ionutu care te-a vizitat deja, io, oanabacanu, nu aveam toate informaţiile. Uite, acum mă duc să văz ce ai zis tu despre ioana 🙂

    PS Nu există alegeri bune şi rele de data asta, nu există răspuns corect. Şi nu dăm premiu la cel mai inventiv 🙂 De aia ce floare/plantă/organism unicelular sau pluricelular vă inspiră, ăla e 🙂 Deci poa’ să fie şi mătasea broaştei 🙂

  10. Cand cresc mare mi-at placea sa ma transform intr-un Lotus. Sa stau cu radacinile in apele tulburi si imputite ale vietii, dar din cand in cand sa infloresc, sa creez un boboc superb care imbie lumea sa mediteze. 🙂

Lasă un răspuns

