Şi o poză/roză proaspătă asortată cu noua casă :)

IMG_7111

11 gânduri despre &8222;Şi o poză/roză proaspătă asortată cu noua casă :)&8221;

  1. Cum e de-o petrecere de casă nouă, hop şi eu!:D
    Trandafirii galbeni sunt preferaţii mei, iar al vostru e superb! Am să mă instalez într-un fotoliu, în faţa lui, şi nu mai scăpaţi de mine!
    Mai ales dacă-mi daţi şi de citit… 😉

  2. Gata cu democraţia! 🙂

    Anya, noi ne străduim şi cu poze şi cu texte 🙂 Mulţumim de compliment 🙂

    Moşule, eu îi ridic statuie lu’ Ionuţu că m-a învăţat trucul cu press CTRL şi roll the scroll de la mouse 🙂

    Innuenda, deci am pus de un compromis? 🙂

  3. Mulţumesc, mulţumesc 🙂 E a mea, nu e de pe net!, zise Oana cu mîndrie, gîndindu-se că ea e un artist mic, natura e artistul cel mai mare 🙂

Lasă un răspuns

