Concluzie cu trandafir galben

Ştiţi că am dezbătut pe larg problema prieteniei aici, pe cronică. Ne-am şi enervat, am făcut şi mişto, am şi dialogat. Oricît am mai vorbi despre, vă anunţ de pe acum că am găsit concluzia. A spus-o Ştefan Iordache, fie-i ţărîna uşoară: Nu cred că există prieteni, ci doar momente de prietenie.

P.S. Mai găsisem o roză pentru doamnele iubitoare, am încărcat-o, dar nu vrea să se arate pe blog. O fi mai ruşinoasă 😦 Aşa că vă arăt nişte flori sălbatice, poate mă ajutaţi să aflu cum le spune 🙂

Fără categorie

5 gânduri despre &8222;Concluzie cu trandafir galben&8221;

  1. Cred că are dreptate. Eu mă gîndisem chiar înainte de a citi ultimul lui interviu că poate nu e corect să ne aşteptăm ca cineva să ne fie în fiecare zi, în orice împrejurare, toată viaţa prieten, dar nu ştiam cum să pun gîndul în cuvinte. Mulţumesc, domnule Iordache!

  2. Să ştii că şi eu am avut nu demult o „revelaţie” că prietenii mi-au fost alături în anumite momente. Adică am observat că aveam anumiţi prieteni atunci când aveam ceva în comun, treceam printr-o situaţie asemănătoare, aveam interese comune, cunoştinţe comune… Eu (din păcate pentru mine) sunt genul „câine” (nu că-s neagră-n ceru’ gurii! :P) ci pentru că sunt genul fidel ca un câine şi rămân agăţată… de ideea de prietenie, cred, chiar dacă observ că ceilalţi nu mai sunt la fel de apropiaţi. Ce vreţi, îmi ia mai mult timp să mă prind… că ar trebui să mă …”move over”! 😀

  3. Ioooi, zăludă sînt! Am uitat să răspund aci!

    Innule, stai, dragă, liniştită că noi eram excepţia de la regulă 🙂

    Anya, las’ că ne facem noi mari 🙂

Lasă un răspuns

