Doomsday vs. I Am Legend

Să continuăm seria postărilor scurte şi la obiect 🙂 Aţi văzut Doomsday? Dacă nu, bine aţi făcut 🙂 O fi focoasă eroina, da’ lunga poveste science-fiction cu iz de apocalipsă n-are sens. Nu mă deranjează vederea sîngelui şi a violenţei pe micul şi pe marele ecran atîta vreme cît serveşte unui scop şi cît timp există un mesaj. Cînd e acolo aşa, ca să fie, ca să vîndă, mă enervez şi schimb programul 🙂

Am zis de I Am Legend că e prost (ăla cu Will Smith şi căţelu’ singuri în New York că restu’ am murit de virus, nu de LHC). Acum mi se pare operă de artă de înaltă ţinută 🙂 Oricum, staţi liniştiţi că pămîntenii scapă şi în primul şi în al doilea caz, de n-ar mai scăpa dacă tot sînt aşa de răi, urîţi şi violenţi.

2 gânduri despre &8222;Doomsday vs. I Am Legend&8221;

  1. N-am văzut nici pe unul nici pe celălat, dară ca temă de muvie „The day after tomorow” mi s-a părut cel puţin interesant. Măcar că pun probleme fierbinţi legate de geopolitică şi o eventuală mare mUe luată de licurici.
    Altul şi mai amuzant, asta dacă aveţi nervi şi răbdare este Water world. Ăla cu Kevin Costner cînd avea branhii. 😀 Şi dacă tot m-am încălzit, ce ziceţi de seria Mad Max? :mrgreen:

Lasă un răspuns

