WALL-E. Nici o dilemă :)

M-am îndrăgostit! Film aşa de fermecător în ciuda zgîrceniei cu care sînt folosite cuvintele n-am mai văzut de la Cast Away încoace! Mame, taţi, duceţi copiii să-l vadă pe roboţelul care face ordine! Şi să afle valoare are o plăntuţă într-o lume în care ele au dispărut pentru că le-am acoperit cu gunoi! Au ce învăţa din povestioara cu WALL-E şi Eeeeeeva. Mie mi-e drag de personaje de nu mai pot! V-am zis că m-am îndrăgostit 🙂

P.S. Trailerul nu are 10 minute, doar două jumătate şi s-ar putea să trebuiască să aveţi răbdare cu el, da’ imaginea e de calitate, de aceea l-am ales.

7 gânduri despre &8222;WALL-E. Nici o dilemă :)&8221;

  1. dadadadada!!!! Şi noi(eu şi soţul) ne-am îndrăgostit de filmuleţul ăsta. L-am văzut la Mall, la Hollywood Multiplex şi, de când am ieşit de acolo, ne strigăm numai wall-eeeee şi eeeeee-va (cu accentul din film, desigur, pentru credibilitate!)

    E un film tare dulce!

  2. Hudrea şi Ionuţu, Torrentz-ii să trăiască! Din păcate varianta descărcată n-a fost cea mai fericită alegere (era una dublată în spaniolă 😦 ). Dar Z. spune că îl mai luăm o dată că merită. Doar că vom aştepta pînă iese divudiu toamna asta 😀

    Innule, la noi consortul e Eeeeeva, eu sînt Wall-E :)))))

    T nici Tom şi Jerry nu-s răi, da’ nu zic Eeeeeeeva? Wall-E! :))))

  3. Am vrut şi eu să-l văd, tot de pe de-alde torrete, dar era tras rău de tot şi am zis că mai bine mai aştept. Acuma, na, m-aţi făcut mai curioasă, de nu mai am răbdare. Vreau şi eu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

Lasă un răspuns

