Episodul 12

August 2006. Oana se întoarce din vacanţă şi mai pleacă într-una

Aşaaaa. Vă ziceam că ne-am întors cu bine din România. Am ajuns acasă pe unde trecuseră în prealabil un tsunami şi o furtună şi explodase şi o bombă, aşa de ordine era. Cum aşa? Păi io am plecat cu o săptămînă înaintea lui Z. la Braşov, deci a avut şapte zile să-şi facă de cap. Era să-l acuz de crimă cu premeditare asupra florilor uitate pe balcon că avusese sarcină trasată să le ducă la mama lui. Da’ urzica şi-a revenit pînă la urmă, un „norocu’ casei“ luat pentru nişte prieteni de casă nouă nu, aşa că a scăpat cu omor prin imprudenţă 😀

Ei, dragilor, şi acu’ adevăr vă grăiesc cînd vă spun ca eram îngrijorată. După succesele fulminante înregistrate de către mine împotriva lui Tomsic jr. la septică începusem să-mi fac probleme. Cine n-a auzit că cine are noroc la cărţi n-are în dragoste …

Dar, întorşi la cuibuşoru’ de nebunii, viaţa a reintrat în normal: şosetele murdare zboară care pe unde, în nici un caz în coşu’ cu haine murdare, numa’ io spăl vase în casa asta şi Tomşici alege tot filme proaste de vizionat la cinema (ultima ispravă a fost „Piraţii din Caraibe 2“ – în nici un caz, nici măcar dacă vă plăteşte cineva să nu cumva să vă hotărîţi să-l vedeţi, film mai prost şi mai scîrbos care nici măcar nu se sfîrşeşte acum, ci e doar intro la Piraţii 3 n-am mai văzut de mult. Deci e bine, deci sîntem tot ăia, deci nu ne despărţim aşa curînd 😉

A fost bine în vacanţă, eu m-am relaxat şi mi-am încărcat bateriile, taaare fain! Mai vin 😉

Eu, foarte încîntată de mulţimea de reţete pe care o am şi de posibilităţile care mi se deschid acum că am tarhon la purtător am hotărît să fac o ciorbă de fasole cu ciolan afumat ca la mama acasă! A ieşit o tocăniţă de fasole al dente cu nişte carne semi-afumată că altceva n-am găsit, da’ tot n-a rămas nici o urmă şi Zlatko a zis să mai fac 😉 Ăsta e complimentul suprem la noi în familie 🙂

Şi a sburat săptămîna şi în weekendu’ prelungit cu ocazia Sf. Mării am plecat şi noi ca omu’ la mare să ne hodinim. Şi am avut parte şi de soare şi de nori şi ploaie uneori chiar în acelaşi moment (vezi fotografia din maşină).

Şi am facut şi baie şi am facut şi pe turiştii prin Nin, Zadar, Biograd şi Šibenik. Am stat într-un sătuc uitat de lume la 5 minute de munte, mare şi un rîu unde oamenii cresc capre – Kruševo şi ne-am trezit cu muntele uitîndu-se la noi pe geam 😉

Şi am înnoptat şi în Biograd în hotelul nostru de 5 stele verde-gri metalizat – scump, dom’le, scump, la Vama Veche era mai ieftin 😉 Şi am jucat cărţi şi badminton şi am dansat (mai ales io că noi teoretic eram pe o terasă şi ceilalţi nu au îndrăznit, da’ io ce să fac dacă la disco nu m-au dus;)

Şi am înotat în vreo 5 locuri (pentru prima dată uitîndu-mă la ditai muntele 😉 Şi am mîncat mici (nu aşa buni ca ai lui tata 😉 şi am beut vin roşu (nu aşa fain ca feteasca neagră pe care am dus-o la degustat ;).

Şi ne-am mai bronzat – vezi poza cu ţigăncuşa 😉 Era chiar să bungee jump că am trecut pe lîngă podul unde a lucrat Zlatko la aruncare acu’ vreo cîteva veri, da’ era lume multă şi n-am avut chef să aşteptăm – altă dată;)


Voie bună şi distracţie plăcută vă doresc!

Ţigăncuşa ţigăncuşă cu bujori în obrăjori

5 gânduri despre &8222;Episodul 12&8221;

  1. Bravos! Păcat că n-ai făcut bungee, că eram curioasă cum îi. Şi io aş vrea să încerc da’ deocamdată n-am avut unde şi nici coraj, să spui drept! 😛 Sau ai făcut între timp? Zi şi babii să nu „moare” curioasă! 😉

  2. Ehehehe, eram tînără şi neliniştită 🙂 Nu m-am mai aruncat de pe pod că am descoperit alt sport extrem: mersul cu bicicleta prin trafic :))))

  3. Sa inteleg ca Mihaela Radulescu si Mircea Badea a fost un imbold in viata ta sa te lasi de fumat.

  4. Servus, Filip G. Şi bine ai venit la mine în telenovelă 🙂 Cred că, de fapt, comentariul tău a eşuat aci, tu pe Ionuţu îl întrebai ce-l întrebai, aşa-i? Io-s Oana, nu fumez, nu o urmăresc nici pe Răduleasca (o ţăţică), nici pe Mircea (un talentat, da’ şi lui îi e greu să umple atîtea ore de emisie) 🙂

    Ionuuuuţuuuuu, îi răspunzi lui Filip, te rog, că io nu ştiu! Mersi 🙂

Lasă un răspuns

