Salutări din Graz!

una scirboasa daca nu chiar obscenaCe reprezintă imaginea de mai sus? 😀 CONCURS CU PREMIU ABSOLUT SENZAŢIONAL! Fericitul cîştigător va primi poza cu toţi pixelii să şi-o puie pe dextop !!!

P.S. Dacă există doritori şi interesaţi, vă zic mai multe despre fosta capitală europeană a culturii, dacă nu, ţin pentru mine 🙂

18 gânduri despre &8222;Salutări din Graz!&8221;

  1. Mie, acum, la aceasta ora tarzie din noapte, cand astept sa mi se coaca blatul de tort…poza asta imi apare ca reclama la carnati :)). Deci, inca o data, imaginatia mea bolnava isi spune cuvantul…
    =))

  2. Mie imi par a fi niste intestine. Parca se vede si un apendice la capatl matului. 😀
    Hai ca imi vreau premiul acum. Ce dati, ce dati?!

  3. – seamănă cu o familie de cârnaţi de Pleşcoi care se uită-n zare dupa autobuz.Ăla înalt e capu’ familiei,ăla vede primu’ dacă vine sau nu autobuzu’:)
    – mai poate fi eşapamentul unei maşini de putere mare:)
    – o porcărie a unui cretin austriac
    – tălpicii de la sania lu’ Moş Crăciun sau renii stilizaţi

    Hai c-am aberat destul,alege tu o variantă din ăstea 4:))

  4. Tiii, ce comentarii drăguţe :))))))) M-am hlizit de la prima oră ceea ce este un semn bun: o să-mi meargă bine azi în ciuda întîlnirii de lucru cu soacra 🙂 Mai aştept păreri şi opinii, între timp răspund la celelalte chestiuni 🙂

    Crystal, am văzut comentariul tău de ieri, de fapt şi m-am întrebat ce face C. la ora asta trează?!!! Blat de tort, sosi răspunsul! Tortul cum a ieşit? 😀

    Valive, o poză cu mine? Adică una în care nu fac pe Harry Potter sau nu merg la carnaval îmbrăcată în biciclist? Io-ţi trimit, da’ să ştii că nu-s mult mai fotogenică decît cîrnaţii de Pleşcoi :)))))

    Moşule, speri mata, da’ speri degeaba :))))) Oricum în locul tău aş accepta doar cash – e recesiune, dom’le, e recesiune 🙂

    T, îmi permiţi să-ţi spun doar T acu’ că ne cunoaştem mai bine, excelente aberaţii, da’ ai înţeles care-i premiul? Să nu faci contestaţie după, atîta tot :)))))

  5. Ionuţu, dă, dom’le, cu imaginaţia în noi :))))) Ce dacă eşti din staff :)))))

    T, stai aşa că n-ai cîştigat încă 😀

  6. @oana. Multumesc. Blatul de tort a iesit buuun, da’ sa vezi tortul. MMMMMMM. Delicios!!! Promit ca dau un tort cand vii data viitoare, doar sa ma anunti. Asa ne cunostem si noi in carnita (ca tot imi seamana mie aia a carnati) si oase.
    Astept cu infrigurare sa aflu ce reprezinta acei carnati din marmura roz (multu’ de informatie Ionutu).
    Cine mai vrea tort???

  7. @ T. Am ras una buna la faza cu carnatii de Plescoi care se uita in zare dupa autobuz =))=)). Nu m-as fi gandit nici intr-o mie de ani…

  8. Deeeeeci:

    Răspuns: respectiva măgăoaie este un fel de fîntînă arteziană, doar că apa nu ţîşneşte din ea, ci se doar prelinge :)))) Ea era din marmură rooooz şi se afla fix la intrarea într-un magazin de mărmuri – deci este un fel de reclamă. Anul trecut am fotografiat-o, anul ăsta cînd am ajuns din nou la Graz era tot acolo, deci e o reclamă eficientă :)))))) Ce a vrut poetul să zică cu ea, zău că nu ştiu. Io am văzt oareşce simboluri falice, da’ asta e problema mea :))))

    Premiiiiiii:

    Cine a nimerit: Tuuuudooooor!!! Braaavooo!!!

    Cine n-a nimerit, da’ ne-a distrat (de 4 ori): T de la Timişoaraaaaa!!!! Felicităăăări!!!

    Premiul „Cîrnăciori la grătar” pentru cel mai mare gurmand merge la: Crystal!!!! (Vei fi contactată pentru organizarea festivităţii cu tort la BV :))))

    Anya primeşte premiul „Cloşca cu puii de aur” pentru cel mai fantezist răspuns :))))

    Valive primeşte premiul „Anatomia şi fiziologia omului” pentru cel mai realist răspuns :))))))

    Moşu’ primeşte o strîngere de mînă că, cu gîndul la premiu, a uitat să participe la concurs 😀

    Dora şi Ionuţu primesc o bucată din tortul de la Crystal :)))))

    Gata, v-am premiat!

  9. Iupiiiiiiiiiiiiiiii, am castigat!!!
    Adevarul adevarat e ca si eu ma gandisem la simbolul falic dar, cum am fost acuzata de perversitate nu demult, m-am abtinut 😀 Si daca mai zici ca se prelinge apa…vaaaaai!!! Acum chiar ca ai dreptate 😛
    Tuturor felicitari si mai asteptam provocari de genul acesta!!!
    Astept evenimentul cu tortul…

Lasă un răspuns

