4 nunţi şi o înmormîntare

Nu-i vorba de filmul cu numele, ci fix de numărul de evenimente la care am participat în Croaţia de cînd îs pe lume 🙂 Şi am o serie de întrebări retorice 🙂 Azi legate de evenimentele fericite.

1. De ce atunci cînd întrebi de dress code, răspunsul vine: „Lejer, tineri sîntem, important e să ne distrăm!” şi cînd ajungi acolo toată lumea e în ediţie princeps?

2. A urmărit cineva statistic cîte dintre fetele nemăritate care prind buchetul sînt şi cele care se căsătoresc următoarele?

3. De ce atunci cînd duci darul mirii zic: „Vai, nu trebuia” ? :)))))))))

4. De ce e musai să existe atîta mîncare pe masă? E adevărat că ştiu răspunsul: se trage din vremuri imemoriale cînd lumea trăia la sat şi bucate alese vedeai doar la nunţi şi înmormîntări …

5. De ce e musai să cînte live un band, deşi cîntă melodiile altora?

6. De ce toată lumea îi spune miresei că e cea mai frumoasă chiar şi atunci cînd nu e aşa? E frumos să minţi în biserică? 🙂 Să reformulez: De ce miresele se încăpăţînează să se tranforme în ceva ce nu sînt cu rezultate jalnice uneori?

 

Floraart 1177. De ce oameni care nu sînt credincioşi insistă să se căsătorească la biserică? Din superstiţie? 😀

8. De ce se zice că ziua în care te măriţi / însori e cea mai frumoasă zi din viaţa ta cînd e clar că nu e aşa? Marketing ca să ne „luăm” cît mai mulţi?

9. De ce atîta emoţie pe capul părinţilor? Adică nu e o noutate că fiul / fiica are o relaţie serioasă. În zilele noastre cuplurile trăiesc împreună înainte de a se căsători şi oricum au în spate relaţii de ani de zile deci oarecum e normal ca nunta să fie pasul următor. Pas care oricum nu înseamnă nimic – în zilele noastre divorţul e destul de răspîndit 🙂

Nu ştiu alţii ce spun, dar mie nunţile îmi lasă un gust de fals în gură. Falsă e veselia şi cheful de petrecut al nuntaşilor, false sînt floricelele din pept, falsă e bucuria sinceră a tuturor … Mă rog, oi fi fost io la unele mai ciudate, deşi mă gîndeam ieri că, de fapt, evenimentele astea nu au cum să arate altfel. Lumea e de acord, în general, că cele mai reuşite petreceri sînt cele spontane. Ia gîndiţi-vă acum cît de plănuite sînt nunţile 🙂

10 gânduri despre &8222;4 nunţi şi o înmormîntare&8221;

  1. 1 De jmekeri
    2 2,78%
    3 Se traduce „Un cec baban nu trimiteati si voi…”
    4 E criza , nu mai paria pe abundenta halelii 😎
    5 Pai poti sa lipesti euroiu’ pe fruntea casetofonui ?!? 🙄
    6 Tre’ sa-i zici asta, mirele n-o sa i-o mai spuna niciodata si ea stie.
    7 Nu. E mai racoare, d-aia
    8 Depinde, aia zic de obicei meteorologii
    9 Si-aduc aminte de tragedia care a urmat nuntioi lor…
    Bref , daca inca n-ati inteles, am fost la o singura nunta in viata (nu, nu a mea !!! ) si atunci fiindca ma amenintase dama pe care am fost obligat s-o insotesc cu represalii…

  2. :)))))))))) Oi fi fost mata numa’ la o nuntă, da’ tare bine ai surprins esenţa 🙂 Deh, cine are spirit de observaţie să-i trăiască 🙂

  3. Sunt de acord cu tine, noi nici nu ne-am apucat încă serios de pregătiri, şi deja avem dureri de cap. Şi discuţii. Se poate face o nuntă spontană. Mihai Mărgineanu (ăla care cîntă „Mă iubeşte femeile”) a reuşit. 😉

  4. 1. Exista si nunti non-conformiste dar in general nunta e privita ca un eveniment important in viata unui om. De acolo si dress code-ul. Insa in afara de remarca „uite-l / uite-o si pe ala/aia” nu cred ca s-ar intampla nimic daca ai aparea la o nunta asa cum te simti bine.
    2. 5.78 % =)). Hai ca eu sunt mai optimista. Urmatoarele dupa cine? Nu exista un etalon. Dar e al naibii de distractiv cand se ajunge la paruiala. Hihi.
    3. Cred ca se incearca stergerea sentimentului de gol in suflet si in buzunare.
    4. Asta pentru ca … daca nu ar fi asa, lumea ar zice: ce parliti si astia. Ne-au dat trei fire de mancare. Nu conteaza ca ei pot manca doar aperitivul (ca si subsemnata). Dar macar eu sunt de parere ca nu ar trebui sa fie atata mancare.
    5. La asta si eu sunt de parerea lor, ca band live e mai bine. Pai altfel, ai mai auzi falsari, te-ai mai enerva cand iau muzicantii pauze lungi si dese???
    6. Asta tine de gustul privitorului si de dorinta ei de a fi cat mai frumoasa. Insa eu una nu spun niciodata o chestie doar asa, de complezenta. D’aia ma uraste lumea 😛
    7. Ma abtin
    8. Sustin parerea ta, Oana. Este cea mai stresanta si obositoare si scurta zi din viata ta. Din experienta vorbesc. Mai ales daca te ocupi tu insuti de propria-ti nunta. Este frumos dar trece atat de repede…
    9. Parintii sunt emotionati fara voia lor. Ei chiar se bucura in ziua aceea. Si unii nuntasi se bucura. UNII

  5. 1. Pentru că ei se cred „lejeri” dar e doar o amăgire de-a lor
    2. Niciodată nu m-a preocupat treaba asta:)
    3. E la fel ca şi cu şpaga….vaaaai,nu trebuia ! Dar ei tot o iau.
    4. E prostie. Un sfert din mâncarea aia merge la câinii din spatele restaurantului dar na…tre’ să epatezi cumva,nu ?
    5. Că aşa or văzut şi ei la alte nunţi.
    6. Ca să audă laude de complezenţă. Patetic.
    7. Nu. Pentru ca-i pun părinţii şi socrii,ca să nu se facă ei de râs cică. La fel de patetic.
    8. E pe dracu cea mai frumoasă…e cea mai obositoare.
    9. Sunt emoţionaţi pentru că vor ca nunta fiicei/fiului să nu fie un fiasco,cum a fost a lor (nu în toate cazurile)

    Am fost la mai mult de 10 nunţi în viaţa asta şi pot spune că doar la una m-am simţit bine din toate punctele de vedere.

  6. Ionuţule, vă ţin pumnii să iasă bine 🙂

    Crystal, la dress code comentez comentariul 🙂 Şi eu mereu am mers pe principiul: este o ocazie importantă, ne îmbrăcăm pe măsură. Dacă nu mă înşel, o bună manieră zice că mai bine îmbrăcat mai frumos decît cere ocazia, decît în blugi 🙂 Dar de ce zic organizatorii, fără să fie întrebaţi chiar, că nu contează ţinuta? Dacă aş fi adepta teoriei conspiraţiei aş zice că de-aia ca să pară ei mai frumoşi 🙂 Dar nu sînt şi atunci bag şi această manifestare la capitolul „Falsitate, hai să părem cum nu sîntem” 🙂 Aş putea începe o campanie sub sloganul „Pentru nunţi mai naturale” :))))

    Cît despre nuntaşii care NU se bucură aci e vina celor care i-au invitat. Dar cum să te opui mamei care zice: „Cum? Pe tanti Frosica, vara de-a doua a bunicii cumnatului lu’ nepoata lu’ nea’ Damian n-o invitaţi?!!!!” :)))))) Şi poate că, de fapt, mai mulţi oameni decît cred eu se bucură pentru miri, dar de ce se simt datori să mimeze exuberanţa?

    T, nu-i rea proporţia 10 nunţi la una reuşită 🙂

  7. Oana, la noi, in principiu, se merge pe principiul falsitatii. Sa par ce nu sunt. De ce? N-am reusit sa inteleg dar mai am timp.
    Eu am fost la nunti…fara numar 😛 Au fost veri cu 4-5 nunti una dupa alta. Deci, am vazut de toate. La o nunta, daca e muzica buna (adica de dans) pe mine nu ma mai prea intereseaza restul. Iau ce e bun de peste tot. A, si la nunta mea am dansat de n-am mai mers doua zile dup-aia, dar asta e o alta poveste…
    Sustin si eu campania 😛
    Cat despre invitati =))=)) a fost tare aia cu cumnata lu’ nepotu’ lu’ baiatu’….sau cum ai zis tu. Da, astea sunt de obicei persoanele care NU se bucura la o nunta.

  8. 1.Pentru că hoţului de hoţ i-e frică. S-au mai „ars” la alte ocazii când toţi au zis că se îmbracă lejer şi ei au fost singurii care chiar au făcut asta.
    2. Nu ştiu, dar cred că puţine.
    3. Pentru că nu au citit codul bunelor maniere şi nu ştiu că e de prost gust; că mai bine ar zice mulţumesc.
    4. Ca să arate că au, deşi mulţi se împrumută la greu şi abia le ajung banii strânşi să-şi acopere datoriile.
    5. Că te râde lumea, zice că eşti zgârcit sau pârlit. Să fii în rândul lumii.
    6.Cică pentru că e ziua lor şi toate miresele-s frumoase, chiar dacă unele-s sorcove.
    7. Să fie oficial din toate punctele de vedere!
    8. Că eşti în centrul atenţiei o zi întreagă.
    9. Părinţii se tem de evenimente neprevăzute şi au emoţii dorindu-şi să iasă totul bine, ca să nu-i vorbească lumea de rău. Ceea ce oricum se întâmplă.
    Cât despre veselia nuntaşilor, dincolo de faptul că bagă în ei ca sparţii (că doar dau bani!) şi mai iau şi prin buzunare, sacoşele… e de multe ori chestia aia cu capra vecinului-„S-au mai nenorocit unii!” 😆

Lasă un răspuns

