Anul trecut …

detalii simpatice… pe vremea asta eram la Praga.

Rar mi se face dor de un oraş pe care l-am vizitat. Îmi place berea lor care nu-ţi face sete, oraşul cu nu unul, ci patru centre, deşi aş vrea să-l văd o dată fără turişti – misiune imposibilă, zic ghizii. Îmi place Vltava cum curge liniştit, îmi plac oamenii că-s sportivi. Îmi plac ospătarii şi chelnerii tăcuţi că te înţeleg în orice limbă ai comanda, deşi nu-ţi pot răspunde. Îmi plac străduţele şi clădirile de poveste. Îmi place, ce mai 🙂

ca-n povesti2

8 gânduri despre &8222;Anul trecut …&8221;

  1. So what ? 🙂 Nu trai din amintiri (chiar placute fiind ), gandeste-te unde vrei sa te afli la anul pe vremea asta 😉

  2. Aoleo şi dacă io îmi doresc să fiu undeva şi viaţa, cum e ea, imprevizibilă, mă trimite în cu totul altă parte (n-ar fi prima dată:), n-o să pic în butoi? 🙂 Nu mai bine îmi amintesc io de vremurile bune? Ehehehe, măi băieţi, cînd am făcut io armata … 🙂

  3. Ovidiu şi T., mă bucur că v-a plăcut şi vouă 🙂

    T., tu cîţi ani ai dacă e permis să aflu că mi te imaginez tinerel rău, numa’ că atunci cum ai văzut tu Praga înainte de ’90 ?!!

  4. @ Oana,

    nu-s prea tinerel,deşi aşa o să mă simt şi la 80 de ani:)
    înainte de ’90,respectiv în ’84 am văzut-o (pe ea,pe Pragă) cu părinţii din dotare…şi aveam 11 ani.
    deci,meic ă calcul:))

Lasă un răspuns

