Nemulţumirea este …

… motorul progresului. Dacă sîntem veşnic nemulţumiţi înseamnă că progresăm neîncetat?

Fără categorie

15 gânduri despre &8222;Nemulţumirea este …&8221;

  1. Ionuţule, am întîlnit şi oameni mai nemulţumiţi decît tine care stau pe loc cînd nu involuează 😀

    T., de dragul simplificării, am vrut să zic „Nemulţumirea e mama progresului”, da’ m-am răzgîndit că nu-i frumos să amesteci proverbele 🙂 Şi n-am zis că-i „primul motor” pentru că mă aşteptam să mă întrebe cineva: „Care-i atunci al doilea? ” şi la asta chiar că nu am răspuns :)))))

    Aşa zic că-i licenţă poetică, cobor în jos şi merem mai departe 🙂 MULŢUMESC pentru citirea cu atenţie şi pentru informaţia corectă şi completă!

  2. Dap! Să moară Mircea Badea! Că el erea ăla de zicea că n-are cum..! N-are cum să iasă Obama! Ete’ c’a ieşit, şi zdrobitor.. exact ca’n filmul cu Chris Rock. 😀
    Deduc de aici că Obama Barrak a fost nemulţumit vreme de un an, ceea ce i-a adus un progres remarcabil: primul nigga’ preş’ la amerecani.. Deci: World Trade Center dărîmat ca-n filme, primul negru preşedinte..hmmm.. oare ce mai urmează? Ploi de asterozi, gheaţă şi inundaţii în Manhattan..sunt curios. Mai spuneţi şi voi cîteva filme cu scenarii apocaliptice care lovesc de regulă America. 😀

  3. Politicienilor, io între timp mi-am adus aminte care-i al doilea motor al progresului. NU E! Pentru că e o problemă de traducere 🙂 În original Thomas A. Edison a zis: „Discontent is the first necessity of progress” pe care io l-aş traduce: „Fără nemulţumire nu există progres” 😀 Oricum aci „first” are mai degrabă sens de „cel mai principal”.

    Bravo, Obama, mie mi-a plăcut mutra ta from day one 🙂

  4. cfr o pierdut cu 1 la 2 😦

    cât despre dicton, ţiu minte că am făcut un eseu argumentativ luuuung când eram în liceu… dar nu mai ştiu cum am judecat problema atunci (dar ştiu că a fost tare mândră profa mea de engleză).

  5. Ain miez,natzionell Snell! -tarnovan.wordpress.com-vizit

    BARACK OBAMA-PRESIDENT OF U.S.A
    “I’M ASKING YOU TO BELIVE!”
    “Not just in my ability to bring about real chance in Washinton DC ..I’m ascking you to belivein yours”

    THANK YOU -BARACK OBAMA
    ionuţu’s edit: băi îmi pare mie sau tu-ţi faci publicitate acilişa?

  6. Hmmm, interesant dicton.
    Totusi, optimista din fire, cred ca nemultumirile ma trag inapoi. Mie imi place sa vad lucrurile bune din tot raul. Bine, asta are si dezavantaje. Mi-o iau la basca de foarte multe ori… In mare, cred ca nemultumirea ne indeamna sa ne imbunatatim modul de viata si, da, cred ca progresam, cu conditia sa nu ne obisnuim sa fim nemultumiti vesnic de ceea ce e in jurul nostru. Am I making any sense? 😕

  7. hi-hi, permanenta nemultumire a unora e motorul progresului altora, de obicei a celor care pleaca mai departe si isi vad de viata si nevoile lor.

    nici o legatura cu obama.

  8. Crystal, yes, you are 🙂 la fel mă gîndesc şi eu 🙂

    Mooooniiiic! Nu te-am mai vizitat de mult, da’ oi reveni eu la viaţa mea cea casnică şi să mă vezi atunci 🙂 P.S. Ai şi tu dreptate!

Lasă un răspuns

