Speed Racer

speed-racer-highres11

Vouă v-a plăcut Matrix? Mie da! Chiar mai mult cînd am văzut a doua oară, mucoasă fiind, toată trilogia într-o noapte. Parcă s-a legat mai bine şi ultima parte nu mi s-a mai părut o înşiruire de efecte speciale ce serveau doar arătării muşchilor.

Plăcîndu-mi Matrix, mi-au devenit simpatici şi fraţii Wachowski – doi în unu’: regizorii şi scenariştii succesului nemaivăzut. Aşa că, atunci cînd s-au trezit din beţia cu care au sărbătorit reuşita (şi îmbogăţirea) şi s-au apucat să mai facă un film ca să nu-şi iasă din mînă, noi am decis să-l vedem.

Speed Racer îi zice şi este nume propriu. Filmul are la bază o bandă desenată şi io zic că ar fi fost mai bine să rămînă aşa căci pe ecran arată ca o încrucişare nereuşită între film artistic şi desen animat.

Povestea e slăbuţă şi n-o salvează nici Doctor Jack din Lost (care e Racer X în filmul ăsta), nici restul actorilor de actori: John Goodman, Christina Ricci sau Susan Sarandon (ce au cătat Christina şi Susan aci io nu pricep … O hi rămas fără bani de pîine, săracele … ).

Cred că v-aţi prins din titlu că e cu maşini şi cu curse 😀 Vă mai zic că ăia cu fair-play-ul la ei cîştigă pînă la urmă, aşa că staţi liniştiţi. Sper ca cei doi să nu fie soi de vizionari şi filmele toate să înceapă să arate aşa că mă las de meserie 🙂

Deci la întrebarea: Speed Racer au ba?, răspunsul să vă fie Au ba 🙂 Eu am rezistat să-l văd pînă la sfîrşit (2 ore şi un sfert adică!) pen’ că eram ameţită de bere şi afară ploua cu găleata că altminteri nu aş fi aflat nici care-i intriga darămite finalul 😀

Da’ trebuia să mă antrenez pentru încă un film care o să mă calce pe nervi, da’ pe care nu-l putem rata căci consortul e mare fan: noul Bond. James Bond 😀

P.S. De curiozitate, cum au tradus în română: „Quantum of Solace”?

15 gânduri despre &8222;Speed Racer&8221;

  1. Deci pe Matrixe să nu ţi le aduc? 😀 Da’ ce-ai, dom’le, cu Matrixele că e geniale? Ţin pumnii să se repare netul!

  2. Nu merge netu’? Buuun, o să dau vestea la ceilalți bloggeri :)) să-și crească numărul de postări, respectiv vizite și comentarii 😀
    :))

  3. Ionuţule, avem posmagi muieţi 😀 Subtitrarea e tot în engleză că asta-i varianta cea mai sigură pentru a înţelege ce a vrut autorul să zică 🙂

    Cheeprey, am rămas io de planton 😀

    P.S. Tu de Speed Racer sau de James Bond ziceai că-i film de urmărit în pauzele de reclame?

  4. Cheeprey, hai că-mi place de gusturile tale în materie de filme 🙂 Ia zi, tu ce-ai văzut fain în ultima vreme? Că sînt în pană de idei 🙂

  5. Hehehe pentru bulinuţa roşie 😀

    Taken – văz că-i cu Liam Neeson, în regia lui Besson … Bine, căutăm, uităm, comentăm 🙂 Mulţumesc pentru recomandare 🙂

Lasă un răspuns

