Noul 007

quantum-of-solace-poster1 L-am văzut ieri ca să-l fac pe consort fericit. Tehnic e tare (bine) lucrat, sincer nu mă aşteptam ca regizorul lui Monster’s Ball să poată contribui cu ceva, da’ povestea e uşurică rău. Nu se leagă, dom’le, nu se leagă. Ziceam de cel dinainte că e slăbuţ, că am apreciat doar scenografia: Karlovy Vary şi Lago di Como, da’ Quantum of Solace e mult sub.

Oricum am aflat că:

– eroinelor din James Bond nu li se ridică fusta nici cînd sînt smucite într-o barcă ce merge cu viteză;
– eroinele din James Bond ar putea arăta uşor şifonate, dar întotdeauna au gloss la ele. Chiar şi după ce au sărit cu paraşuta şi au aterizat forţat;
– eroinele din James Bond pot merge DESCULŢE prin deşert. Preferă varianta asta decît să-şi rupă fîşii din rochia de bal cu care să-şi protejeze tălpile … Io zic mereu: ori joci pe cartea realismului pînă la capăt, ori laşi personajele să arate ca scoase din cutie în orice circumstanţă. Mă rog, îs eu mai fundamentalistă.

Că: James Bond e mort. Trăiască noul James Bond! am văzut de data trecută. De data asta gadgeturi nu-s deloc, James Bond are o cămaşă impecabilă pe el fix 5 minute şi bea … bere! Şi atunci care-i diferenţa între James Bond şi orice action thriller de doi bani? Vă zic io, am văzut action thrilleruri mult mai bune 😀

10 gânduri despre &8222;Noul 007&8221;

  1. Oana, nici eu nu-s fan James Bond. Dar la ăsta aveam de gând să merg. Tot ca să-mi fericesc consortul. Însă am încredere în gusturile tale şi nu mai merg.

  2. Îţi mulţumesc pentru creditul acordat 🙂

    Dacă o fi să te hotărăşti să-l însoţeşti, totuşi, pe amatorul de James Bond din familie, există şi o veste bună: e cel mai scurt film din serie din istorie, doar 109 minute!

    Da’ zău că-i lipseşte tot ce făcea din agentul 007 un spion reconoscibil nu numai de către fanii înfocaţi. Am uitat să zic că şi-a pierdut chiar şi simţul umorului din replicile în care el e cool, no matter what … Şi nu spune: shaken, not stirred 🙂 Altminteri: bum, bum, pac, pac, treosc, buuuuum. Gata, l-am rezumat 🙂

  3. Din partea consortu (data urmatoare merg singur – nu scaric nic o chiestie – daca nu ti place nu trebuie sa te uit) pot sa zic ca film mi place. Adeverat ieste ca nu are gadgeturi, si ca mi pare ca registu a incercat foarte tare ca dimostra ce poate sa face cu tehnoilogie noue ma asta ieste James adeverat si a mie mi place ca transpira si are camasa murdata – asta inseamna ca si el e uman si ca si eu pot sa fiu cum el – o zi;)

  4. Aurică, dar tu eşti un 007 şi jumătate! James Bond vorbeşte spaniolă, tu vorbeşti româneşte 😀

  5. Recunosc cinstit ca io p’astea cu legaturi (Bond, adicatelea… hi hi!) nu le am. Singurul Bond care mi-a placut (parca fuse si el candva Bond… cred…) mi-a placut in Dragonheart si Entrapment. Mai ales in ultimul, ca o avea si pe (E)Caterina Z. langa el.

  6. oana,
    Mie mi-a plăcut Sfîntul cu Roger Moore. Se pune? Şi Louis de Funès în seria Fantomas.
    Aurel,
    cămaşa murdară nu-l face mai uman, ci doar măgar că nu-i atent şi se murdăreşte.. 😀 😉 (pe mine mă certa mama cînd veneam de la joacă murdar ca un porc). 😆

  7. Dragilor, se pare că a tunat şi ne-a adunat aci pe toţi neimpresionaţii de James Bond 😀 Aurică, eşti minoritar 🙂

    Valive, da’ care film te-a supărat de nu mai vrei să vezi nici unul?

  8. Nu a existat film care sa ma faca suparata… sau, daca ma gandesc mai bine am detestat „Titanicul” cu tot cu melodia de taiat venele. Nu sunt o cinefila pasionata. Uite, daca vrei filme recomandate de mine atunci cauta American History X si Wit. Sunt filme tari cu tenta psihologica. Apoi iti recomand romanele ecranizate. Eu cand am chef de filme (destul de rar se intampla asta, ce-i drept) caut romane ecranizate. Imi place sa le confrunt cu originalul.

Lasă un răspuns

