Dialog [2]

– Aurele, lumea încă mai citeşte „Curvette e un el” … [Ionuţule, nu pune nici un link către nimeni că nu vreau publicitate]
– Felicitări!
– Mersi, da’ există şi alte cheştii mai bune, mai lucrate, mai inspirate de citit pe Cronică. Nu că nu sînt mîndră că articolul meu a fo’ citit de o mie trei sute de persoane sau că e cel mai citit articol de cînd scrie Oana, dar …
– Înţeleg, eşti mîndră ca o mamă care a vrut ca fiul ei să iasă violonist de renume mondial, în schimb el a ţinut morţiş să joace fotbal şi tocmai a cîştigat Liga Campionilor!
– Îhî 😀

Fără categorie

12 gânduri despre &8222;Dialog [2]&8221;

  1. nu pun bre, nu pun niciun link. În fond mă oftic şi eu pe chestia asta. Articolele noastre cele mai bune să fie unele legate de alt blog..sau alte vedete (vezi articolul despre Badea, Huidu şi Ciutacu). Avem articole muuuult mai bune, mult mai citibile care n-au avut nici măcar un micron din succesul ăstora. În tot răul e un bine, totuşi. Ne aduce trafic, ne aduce cititori. Unora le place ce găsesc şi revin. 😉

  2. Zici tu? Ia, să ridice mîna sus care a venit datorită articolelor despre Curvette şi apoi a revenit 😀

  3. este cel mai citit articol pentru ca apare printre primele afisari cand scrii curvette pe google.Sincera sa fiu eu asa am descoperit si blogul vostru.Dar intr-adevar,nu este cel mai bun articol de pe blog,sunt altele si mai bune.Have a nice day!

  4. Îi mulţumim deci lui nenea Google. Şi curvetta are procent de vizitatori şi de la noi. 😉
    Cetăţene,
    nu. 😉
    ramona,
    ştiam eu că sunt şi articole mai bune pe blogul nostru. 🙂

  5. Intotdeauna sexul a vandut si probabil ca o va face pentru totdeauna.
    Si cine a descoperit blogul vostru cu ajutorul atotstiutorului Gugal, garantat a citit si alte posturi si cine a revenit, a facut-o pentru ca blogul vostru este unul interesant si aveti subiecte inedite de cele mai multe ori…
    Tineti-o tot asa. Va pupa EU.

  6. Ionuţule, ai avut dreptate, avem un cititor care a venit şi revenit 🙂 Bună, Ramona 🙂

    Cetăţene, nu eşti bolnav cu capul! Îţi mulţumesc pentru că exişti, altminteri aş zice că sînt eu bolnavă cu capul 🙂

    T., măi şi pe mine m-a mirat postarea Ciutacului. Am intrat la Curvetă a treia oară în viaţă cînd am văzut zilele trecute că e referrer baban către site-ul nostru şi, intrigată, m-am dus să văz de ce. O fană lăsase comentariu cu link către noi şi către Ciutacu. Acuma, nu- citesc nici pe Ciutacu, da’ mi-a lăsat impresia că e un om serios 😀
    Crystal, mulţam pentru laude, m-am roşit 🙂 Ştiu că undeva ai întrebat dacă ne vedem de Crăciun, of course, io-s de acord cu propunerea Ionuţului 🙂

Lasă un răspuns

