Comentariu la postarea Ionuţului cu Moş Nicolae că e prea lung să-l las la locul lui

Eu am 28 de ani, dar cred cu convingere în Moş Crăciun, Nicolae, iepuraş, zîna Măseluţă şi spiriduşi! Să mă explic: ajunsă eu la venerabila vîrstă de 12, 13 ani în continuare credeam în Moşi şi aşteptam cu nerăbdare că văd ce am primit. Bineînţeles că, la şcoală, aceiaşi care au aflat primii că ei n-au venit cu barza, făcuseră propagandă ideii că mama plus tata egal moş, dar eu nu plecasem urechea la zvonuri nefondate.

Ei şi în contextul ăsta, dragii mei, vine mama mea proprie la mine în ajun de sărbătoare şi-mi zice pe un ton complice: „Adinuţa, mamă, eu nu am timp anul ăsta să vă cumpăr cadouri. Îţi dă mama bani că acum eşti mare şi te duci să cumperi ce vrei tu pentru tine şi pentru sora ta”.

Mi-a picat faţa cum s-ar zice plastic. Am îngăimat: „Dar nu există Moş Crăciun?”, la care am primit răspuns negativ, dar m-am executat pentru că m-a rugat mama. Cel mai tare m-a enervat faptul că avuseseră dreptate puştii de la şcoală, dar, mă rog, aveam să supravieţuiesc.

Am achiziţionat o casetă cu Take That trasă-n ţiplă pentru mine şi un şoricel de pluş cu ciuf pentru Dora. Le-am predat mamei şi, folosindu-mi tot talentul actoricesc, am mimat supriza cînd le-am găsit în cizmuliţe pentru ca sora mea să nu afle crudul adevăr.

Cînd-colo, desfac eu ţipla şi în casetă era, pe lîngă muzică, UN CALENDAR CU TAKE THAT!!!! Nu m-am aşteptat la un cadou extra şi imediat m-am dus la mama şi i-am zis: „Mama, moş Nicolae chiar există!!! Dacă nu, cine ar fi pus calendarul pentru mine?!!! Moş Nicolae există şi ştie că eu sînt fan Take That!!!”
Din cîte îmi amintesc, Dora era mai mereu în braţe cu şoricelul cu ciuf de unde am tras concluzia că am ales bine. Dar cum aş fi ales bine cadoul, dacă nu mi l-ar fi scos în cale Moşul care le ştie pe toate?

Asta e, dragilor, deţin dovada irefutabilă cum că există duhuri bune. Poate nu arată ca în reclamele la Coca-Cola, dar există 🙂 Good things happen to good people, acolo trebuie căutat Moş Crăciun 🙂 Vestea bună e că Moş Crăciun al meu acţionează tot anul 😀
Later Edit: Upi, în toată splendoarea’i! (cred că e mai frumos decît Pamfil 👿 )upi-goldenberg

Fără categorie

18 gânduri despre &8222;Comentariu la postarea Ionuţului cu Moş Nicolae că e prea lung să-l las la locul lui&8221;

  1. hihi, moşu’ chiar există! şi acuma îl am pe Upi numa’ că de când îs cu Selimanu’, Upi nu mai doarme cu mine. când vii în bv ţi-l arăt, e neschimbat, parol! 😉

  2. aaaa, am uitat să spun că m-am emosionat foarte tare citind postarea ta, şi voiam să-ţi mărturisesc că tranziţia mea la „moş crăciun nu există” a fost mult mai uşoară când am aflat că de fapt tu ai fost moş crăciunul meu şi că tu mi l-ai adus pe Upi! 🙂

  3. Exact cum spuneam si eu, mosul exista in fiecare din noi, iar bucuria expresiei celui care primeste cadoul e de neegalat. Asta mai indulceste suferinta ca ei nu exista de fapt. Dar, vorba Oanei, mosii, spiridusii, ne ajuta in alegerea cadourilor. Nu conteaza cine e mosul sau cum se face simtit ci gestul 😛

  4. Dora, mă bucur că ţi-au plăcut şi Upi şi postarea 🙂

    Cheeprey, acuma după caz că poate fi şi frate mai mare 😀

    Crystal, moşul există şi ne face cadouri mereu, trebuie doar să fim atenţi să ne dăm seama de asta 🙂

  5. Tare frumoasa poveste.

    Pot sa confirm si eu ca exista. Are mainile violet si ii se mai spune Saint Nicholas sau Father Christmas. Am reusit sa ma infiltrez ieri (foarte pe furis, impreuna cu o jumatate, o ganganie si o frantuzoaica) intr-o biserica anglicana in Cambridge si sa-i fac o poza.

    Pana ma prind cum se fac linkuri aici, pun un link (aproape) direct:
    http://tinyurl.com/5ks7tu

  6. Mă bucur că ţi-a plăcut povestea 🙂 „Moşul are mîinile violet din cauza frigului”, mi-am explicat eu imediat fenomenul 🙂

  7. Bine că eşti tu om! Omule rău!
    Şi să nu te iei de raţa mea. Că îţ’ tae cauciucele la bitricicletă, da?
    Pamfil şi Upi ar face echipă bună împreună. Pamfile ăla frumosul, iar Upi ăla urît şi deştept cu ciuf einsteinian. 😀

  8. Greşit. Pamfil ar fi frumos, deştept, iar scârba aia ar fi proastă şi nu ar ajunge nici să vorbească cu Pamfil, până l-ar opri gărzile de corp.

  9. dacă (cumva te vei ţine de cuvînt şi) vii la Braşov cu triciclul şi îmbrăcat în mire, vei avea de-a face cu Upi. Să-l văz io atuncea pe Pamfil cum se scoate. Cu tăt cu gărzile de corp.

Lasă un răspuns

