Salutări din Trieste

p1060364

Îndemnul …

p1060365

Oana executîndu-se şi ieşind din cadru că din Italia a ieşit mai apoi.

p1060367

Acelaşi îndemn din inimă, scris cu litere mai mari pe gard la Sisley pentru cei care n-au priceput de prima dată. Întrebare fără de premiu: ce limbă nu a mai vorbit Oana pînă la sfîrşitul scurtului sejur? 😀

Fără categorie

11 gânduri despre &8222;Salutări din Trieste&8221;

  1. Claule, sînt de acord cu tine. De fapt, nici nu ştiu care-i tîmpitu’ mai mare: ăl de-a scris cu carioca pe faţadă sau ăl de-o făcut ceva de l-a determinat pe tîmpitu’ nr. 1 să deseneze o svastică.

    Plete – am, nu-s fotoşopate 🙂

    Innuenda, eu sînt mai aerian din fire, nu prea citesc ce scrie pe garduri, de data asta mi-a atras atenţia consortul. La început am zis că rumenii se referă la cei cu bujori în obrăjori 😀

    Eftimie, am vorbit pe croată :))) I-am zis lui Z.: „Vezi, ce bine că ţi-am învăţat limba? Acuma pot fi undercover”. La care el: „Ei, las’, că nici pe noi nu ne iubesc prea tare italienii ….” La care io: „Aşa o fi, da’ n-am văzt pe nici un gard: CROATI FUORI” :))) Măi, recunosc, m-a trecut un fior, nu m-am simţit chiar în apele mele.

    Ramona, bună dimineaţa şi ţie şi o săptămînă minunată 🙂

  2. fratilor, ce inseamna RUMENI FUORI? nu dati cu pietre, n-am rude in italia si nici telenovele n-am prins!

  3. Mihaiule,
    dacă te uiţi bine pe una dintre poze (prima) se vede foarte clar şi o zvastică niţel handicapată, dar zvastică. Acuma ştim că toţi cocalarii desenează zvastici (vă mai amintiţi cocalarii din şcoala generală, care aveau zvastici făcute cu pixul pe ghiozdane, blugi, etc.) fără să cunoască nici simbolistica însemnului, nici ce reprezintă ea pentru Europa, lumea întreagă. O scurtă privire înapoi în timp, adică acum vreo 60 ani, şi e suficient să ţi se zbîrlească părul în cap. Aşadar italienii fiind o ţară de cocalari, mîndri urmaşi ai lui Musolini, nu fac excepţie de la regulă. „Românii afară!” stă scris pe zidurile lor. Mi-e scîrbă de asemenea comportamente. Nici eu nu prea suport să aud vorbindu-se în ungureşte în troleibuz, sau la cinema lîngă mine, dar asta nu înseamnă că trebuie ca toţi maghiarii să dispară de aici. E doar o chestiune de bun simţ, bună creştere, respect.

  4. Ionuţule, mulţumesc pentru că ai dat explicaţia rapid ( sună foarte elaborat, ca un comentariu literar 🙂 Şi io m-aş fi enervat tare pe italieni (că n-au inscripţii bilingve să înţeleg şi eu din prima mesajele de pe garduri :D), da’ o ţîră mai încolo văzui doi compatrioţi veniţi la cîntat (ok, nu furau), frumoşi şi parfumaţi natural, aranjaţi de atîrnau hainele pe ei, dialogînd intelectual: „Îl sparg, mă, auzi?” plus „moacă”, „mama lui”,”să mor io” etc. etc. 🙂

    Mihaiule, te rog să mă scuzi că n-am tradus mesajul, am presupus că toţi sîntem fotbalişti şi ştim de „fuori gioco”, iar „rumeni” se înţelegeau din context 😦

  5. Mai, pererea me de ardelean e ca noh, amu nu mai trebe sa cumparam produse facute la italia.

    The answer my friend, its like spitting in the wind :P.

Lasă un răspuns

