Sondaj de opinie

Am fost în Brescia şi Verona week-end-ul ăsta. La un concert al lui Jovanotti (L’ombelico del mondo şi Affaciati alla finestra, amore mio 🙂 Z. e mare fan, dar am făcut şi pe turistul. Aveţi chef să vă povestesc despre oraşe, italieni, românii din Italia şamd?

Fără categorie

10 gânduri despre &8222;Sondaj de opinie&8221;

  1. Las’ că ţie îţi fac prezentare live săptămîna viitoare, pentru ocazie o să lucrez şi un powerpoint tematic:D Deşi cred că nu ai nevoie de nici o poveste căci te bănuiesc că ai fost acolo – Z. a fost fericit şi a purtat tricou cu Soleluna, Safari Tour 2008 😀

  2. Dora poa’ să-ţ confirme că vîrful patului este cel mai înalt punct atins de mine pe tot parcursul fulminantului weekend ce tocmai a trecut. Plus că sîmbătă seara am reuşit, cu greu, să mă deplasez pînă la calculator, unde am copiat prin torenţi Happy Feet, pe care l-am şi vizionat apoi. Deci.

  3. Mei, un şpion adevărat (şi Chuck Norris :D) ori poa’ să fie în doo locuri în acelaşi timp, ori are clone 😀 Cu esplicaţii d-astea la îndemîna oricui nu mă convingi 😀 În plus, cre’ că mărturia soaţei nici la tribunal nu se pune 😀 Că evident că, dacă ai fost acolo, aţi fost împreună 😀

  4. Păi şi dacă am, nu ştiu că tu erai acea persoană – că mă îndoiesc că ai venit costumat în răţuşcă galbenă de pluş 😀

  5. Si eu am votat pentru. Varsa tot ce stii si ce ai vazut!

    Si ca tot veni vorba de concerte si de fani. Noi joi am fost la Gotan Project la Roundhouse. Am fost super incantat de muzica, de interactiune (desi englezii au fost un pic cam straini de muzica), de semnul meu de 5 schioape remarcat de trupa, de lumini si culori, proiectii si dansatori. A fost de vis! Apoi 2 zile am avut sfori in loc de muschi la picioare.

  6. Tiii, acum îmi pare şi mai rău că am fost babe şi nu ne-am adunat să mergem la concert la ei în 8 decembrie, cînd au fost la Zagreb … Şi mie îmi place de muzica lor cu nerv 🙂

Lasă un răspuns

