A-nceput de ieri să cadă …

… cîte-o limbă de lemn la mine-n ogradă. Nu ştiu alţii ce simt, dar eu cînd aud/citesc d-astea grele cu: „sfântă sărbătoare”, „Naşterea Domnului”, „fie ca”, „sincere”, „călduroase”, „alături de cei dragi”, „importante realizări”, „satisfacţii depline”, mi se strepezesc dinţii (de la lămîia pe care o mestec ca să-mi taie greaţa :D).

Însă, orice s-ar zice, e momentul pentru urări şi imagini de sezon. De la mine, pentru colecţionarii de senzaţii crăciuneşti, o rămurică cu boabe roşii şi bradul din curtea Julietei 🙂 Aşa, măcar o dată să urez şi eu la timp TOATE CELE BUNE :))))) Tuturor că nu mă costă nimica!

merry xmas

un bradutLater edit, dialog între Oane:

„Bine, bă, Oană, că eşti tu deşteaptă şi creativă! Da’ felicitările tale cum arată, emineasco?”

„Felicitările mele măcar îs personalizate: eventual îi urez mamei să-i iasă cozonacu’, Ionuţului număr mic în blogrank, lu’ Z. să-i trăiască cea mai draga şi celei mai tinere prietene ale mele să continue cu cel puţin acelaşi succes promovarea ideii că: „Having a Baby is Fun!” :D.

Căci cel mai tare mă întristează mesajele trimise cu „send to all”, la care răspund cu graţie, încercînd să iniţiez o comunicare, dar degeaba căci, totul a fost doar (încă) o falsitate de ochii lumii …

Eu înţeleg că NU ESTE TIMP, nu este inspiraţie, dar de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere, de ce ne-om simţi obligaţi să dăm?”

10 gânduri despre &8222;A-nceput de ieri să cadă …&8221;

  1. Io stau de doo zile singurel (că Dora m-a părăsit pentru un team-building de 4 zile) şi mă bucur de concediul meu. Vecinul meu, Frank mi-a zis că prinde bine relaţiei de cuplu (dintre mine şi Doră) separarea. Mai ales că atunci cînd ea se va întoarce, vom fi bucuroşi să ne revedem şi ne vom alege şi cu o partidă bună de dragoste fără reguli, doar cu excepţii, cum ar zice Jovanotti. 😀
    Pînă atunci, mai light pe blog, îmi vizionez Prison Break-ul, şi pentru suflet revăd American Beauty, mai joc cîteun Need for Speed Most Wanted, stau în maieul meu alb pătat cu ketchup, mănînc ce apuc/găsesc. Dar tot vorba lui Frank:” it’s good to be free, but nothing compares with the love and the company of a real woman”.
    Vă pupă re-burlăcitul, care a plîns din nou la American Beauty. 😉

  2. Ionuţule, deci AMR doi 😀 Păi şi io am fo’ home alone de luni pînă ieri sară, da’ cre’ că io-s (mai) obişnuită: ce-s doo zile faţă de tri luni sau patru cît nu e vedeam noi pe vremuri 🙂

    Prison Break rules! Unde eşti cu vizionatu’? E că e şmecheri? 🙂

    În altă ordine de idei mă bucur că eşti de acord cu mine 🙂

  3. Hehe, adineaori eram trei online: io, tu şi Z. Ce face, dom’le, tehnologia asta … Atît de departe şi totuşi atît de aproape 🙂

  4. Oooo, da, semeseurile! Aceste capodopere de concizie! Ce mai, nişte bijuterii! Nişte esenţe esenţiale fără de care, am stabilit deja, nu se poate hodini omul de sărbători (nici expeditorul, dar nici destinatarul).

  5. Eu le colectionez. Mailuri si SMSuri, Paste si Craciun. Am un folder special: „Paștele măsii”.

    Dar daca vrei sa vezi razbunarea noastra de acum 2 ani, citeste pe blog. Eu deja nu mai eram la intreprindere, dar am ras de m-a durut burta cand povestea Wooka cine ce mai zice in birou.

Lasă un răspuns

