"Ceferiştii" maghiari e în grevă!

Ioi, mie de ce nu mi-a zis nime’?!!! Adică, io nu urmăresc ştirile aşa, la modul deliberat. Dar ştiţi cum e: de undeva, cumva, tot ştii ce se întîmplă prin lume, că, vrei, nu vrei îţi ajunge la ureche noutatea. De chestia asta, altminteri importantă şi pentru boboru’ român şi pentru cel croat vecin, am aflat de la vînzătoarea de bilete de la Gara centrală din ZG.

Ţineţi pumnii ca runda de negocieri de azi să-i mulţumească şi să dea drumul la trenuri altminteri o să fac pe drum prin Serbia o zi şi dacă-s norocos 😦 Plus alte complicaţiuni …

LATER EDIT, luni ora 12.06. Greva nu s-a încheiat. Bine, bă, v-am rugat şi io o chestie şi nu m-aţi putut servi?!!! :)))))

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;"Ceferiştii" maghiari e în grevă!&8221;

  1. e porci cheferiştii maghiari dacă fac victime colaterale prin protestul lor. Cred că încă n-au aflat că UDMR nu a intrat la guvernare în Romînia. De ce nu veniţi cu maşina? Mi se pare că ieşiţi mai ieftin şi aveţi ce face şi vedea. Io cînd o să avem noi maşină, am s-o iau pe Dora la un roadtrip prin toată Ioropa. 😀

  2. Cheeprey, eu nu vorbeşte ungureşte, ce ai vrut să ziceşte? :))))

    Ionuţule, 13 ore cel puţin cu maşina (atîta fac bucureştenii de pe aci care merg acasă) is no fun cînd eşti şofer unic, obosit după deplasările de peste an (Z. are la bord zeci de mii de km). Cînd stai la coadă în vamă să intri în România că precis s-au mai gîndit şi alţii să vină acasă de Crăciun. Decît 24 de ore pe maşină, mai bine 24 de ore pe tren.

    Frumuseţile patriei e frumoase, dar să le explorezi pe îndelete cînd altă treabă n-ai 🙂

    Plus că Z. s-o speriat de circulaţia din Ro cînd pe relaţia Predeal Braşov era să intre în tatan o dacie de pe vremea dacilor care s-a gîndit că o ia pe contrasens ca să evite viteza de melc cu care înainte coloana înspre staţiunile de pe Valea Prahovei.

    Pe mine mă sperie căderile de zăpadă neaşteptate care precis or să ne ia prin surprindere – eu în 2004 sau 2005 am făcut 13 ore de la Constanţa la Bucureşti şi am avut noroc că am ajuns.

    Deci nu, dar mulţumesc că te-ai gîndit la noi 🙂

Lasă un răspuns

