V-am pupat!

Ne auzim la anu’ şi la mulţi ani 🙂

Fără categorie

6 gânduri despre &8222;V-am pupat!&8221;

  1. Mulţumesc, mulţumesc! Na, că de emoţie că postez prima dată pe anul ăsta, uitam să vă salut şi aici 🙂

    Moşule, să fie 🙂

    T., ţi-am făcut cu mîna din tren cînd am trecut prin Timişoara, m-ai văzut? 🙂

    Cheeprey, au fost 🙂

    Moni, sper că a fost fain la săniuş! Preiau leapşa ta cu dorinţele de an nou de îndată ce-mi revin (şi-mi fac o listă că eu îs unul din oamenii care nu prea îşi pun dorinţe – că ce mă fac dacă nu mi se îndeplinesc 🙂

Lasă un răspuns

