În continuarea Ionuţului …

 bn

A fost bine, doamnelor şi domnilor, cum să nu fie că m-am văzut cu familia şi cu prietenii şi am făcut cunoştinţe noi şi mi-am amintit de copilărie, mai ales de partea cu frig şi zăpadă şi excese alimentare, şi mi-a crescut inima cînd am văzut ce mîndru e Braşovul 🙂 Au trecut cele nouă zile ca rapidul prin halta din Nistoreşti 🙂

Însă vacanţa asta îmi va rămîne întipărită în memorie pentru cea mai înţeleaptă replică auzită în tot anul trecut. Pe trenul supraaglomerat către Bucureşti, tata şi fiul se întorceau la Bucureşti după cîteva ore petrecute la munte. [Luaţi aminte, braşoveni, şi mulţumiţi în gînd că vă cade muntele în cap că alţii merg şepte ore cu trenu’ să ia o gură de aer.] Comentau despre o doamnă în vîrstă care a făcut un şou întreg căutîndu-şi locul rezervat. Fiul zice: „Las-o, tată, că-i bătrînă …”.

Copil de clasa a şasea am aflat eu din conversaţia ce a urmat. Tot respectul lui şi urările mele de an nou inspirat vouă 🙂 Să ne citim cu bine 🙂

salutari din bv

5 gânduri despre &8222;În continuarea Ionuţului …&8221;

Lasă un răspuns

