De ce-şi face omu’ (încă un) blog?

Am început cariera mea de bloggeriţă cu un articol pe o temă similară. După cîteva luni de colaborare cu Cronica unei vieţi. Banale şi cîteva zeci de postări, mi s-a urît cu binele şi m-am decis că vreau ŞI un blog personal, numa’ al meu. Pe număratelea ăsta ar fi 4-lea (patrulea) la care lucrez şi în numele căruia creez 🙂

Deci, de ce? Io ştiu? Pentru că pot sau pentru că mă săturasem de „captivity of negativity” cum zice personajul făr’ de-o mînă din Prison Break şi-am vrut să-mi fac un geam roz sau bleu-ciel prin care să mă uit la viaţă. 🙂 Pentru că în blogosferă, spre deosebire de viaţa „reală”, pot s-o iau de la capăt cînd vreau 🙂 Pentru a încerca o nouă experienţă.

Aşa că mi-am luat în bocceluţă cîteva din articolele de dincolo ca să mobilez un pic pe aici pînă mă aranjez şi m-am pus pe decorat 🙂 Bine aţi venit pînă aici! Luaţi un loc, poate sînteţi osteniţi. Pun de o cafea? 🙂

21 de gânduri despre &8222;De ce-şi face omu’ (încă un) blog?&8221;

  1. Foarte bine. Erai ca vitraliile viu colorate dintr-o biserica mohorata.
    Now run along and be happy!

  2. Poftiţi, poftiţi, cu încredere 🙂

    Cheeprey, dulce ca tine 😛

    FYT, ce plăcere, ce onoare 🙂 După cum vezi, am o obsesie: invit oamenii la cafea 🙂

    T., m-am văzut ieri în blogroll la tine şi am zis, lipsită de modestie cum sînt: „Ce capital de încredere am eu la Cetăţean şi T! Nici n-am început să scriu şi deja sînt printre cei aleşi!” 🙂 Mulţumesc 🙂

  3. Cetăţene, deocamdată am cafea Franck de producţie locală, dar promit să o caut şi pe Douwe Egberts Aroma Rood 🙂 Mulţumesc şi ţie pentru vizite şi zîmbetul cu care mi-am început ziua 🙂

  4. FYT, la pachet sau serviţi aici? 😛 N-o să precupeţesc nici un efort, tovarăşe, nici un efort 🙂 Mulţumesc pentru întrebare 🙂

    Clau, era şi un banc cu „No, aşe”, da’ nu-l mai ţin minte 🙂 Oama – m-am gîndit că o să întrebe lumea şi am dat răspuns în pagina „Întrebări şi răspunsuri” 🙂 Aşa-mi zice o prietenă tînără, dar şi isteaţă foc 🙂

  5. Nu-mi place chestiunea cu „biserica mohorîtă”. De acolo ai plecat. E ca şi cum ai uita de unde ai plecat. Urît din partea lui, şi din partea ta, pentru că nu l-ai combătut.

  6. Ionuţule, eşti nebun? Să combat primul comentator de aci?!!! 😀 Ce mesaj aş transmite lumii?!!

    Besides, uiţi că eu am avut treabă vreo opt ani cu Crucea Roşie. Crucea Roşie are şepte principii, două dintre ele sînt imparţialitate şi neutralitate 😀 Nu mă bag în ce are altă lume de împărţit.

    Şi în al treilea rînd, în împărăţia mea e voie să spui orice atîta vreme cît nu înjuri (Pula nu e înjurătură, e oraş de pe coasta Adriaticii :D). Iar dacă mă critici în metafore, scot şi pălăria şi mă şi plec 😀

    Cheeprey, vrei cu zaharină? 😀

  7. Let’s sing together now: Pula-pula-pula 😀 Rîzi tu, rîzi, Făt-frumos, da’ vii tu în Croaţia şi zici „curăţ” şi să te văz atunci – hihihi 🙂

  8. Vai, tu, mersi, da’ nu trebuia 😀 O iau ca pe un compliment, da’ să ştii că io mă consider cîştigător din oficiu la categoria „Cel mai popular blog românesc scris din Croaţia ever” :)))))

    Da’ care-i şpilul? Că am înţeles, juriul îi jurizează pă ăia mai „profi” – noi ne votăm între noi? Văz că şi tu eşti nominalizat, multă baftă şi atingerea tuturor ţelurilor!

  9. ezac! şi ne poate vota oricine intră pe blogurile noastre. Pentru asta, trebuie să afişezi bannerul ăla cu „apasă aici ca să mă votezi” în perioada de vot. Pînă atunci, poţi afişa un banner cu „nominalizat roblogfest 2009” pe care îl găseşti aici . Copiezi codul, îl inserezi ca text widget la tine, şi gata!
    Eu am propus ambele bloage! 😉

  10. No că am uitat să-ţi răspund aci 😦 Bre, mă senilizez :))))

    M-am gîndit o ţîră şi cred că nu intru în campania electorală pentru că, dacă o fac, mă cam contrazic eu pe mine însămi în ceea ce priveşte declaraţia de misiune a blogului Oamei.

    Adică am susţinut că scriu pentru mine (pe partea asta – satisfacţie totală :), pentru prietenii mei (care vin să mă viziteze, eu ştiu că vin, le mulţumesc şi mă mulţumesc cu atît, nu mai e nevoie să completeze formulare ca să mi-o demonstreze) şi abia apoi pentru trecători.

    Acuma, dacă şi-o exprima cumva cineva dorinţa de a mă vota, am să-i spun cum sau am să-l rog să dea votul meu Cronicii for old times’ sake sau lui Fuck You, Tovarăşi pe care mai scriu căci acela e un blog lucrat în acest sens.

    Aceste zicînd, îţi mulţumesc încă o dată pentru nominalizare 🙂

Lasă un răspuns

