Three Monkeys (Trei maimuţe)

Coproducţia Turcia-Franţa-Italia al cărei regizor a fost ales ca fiind cel mai cel la Cannes anul trecut (era să zic Mister Cannes, poate nu m-aş fi înşelat aşa de tare :).

Nu recomand, l-am văzut io şi e suficient. Arată bine, nu zic ba, are cadre studiate, aspre ca sentimentele personajelor, dar ele nu susţin o poveste, iar mie cadrarea de dragul cadrării nu-mi zice nimic.

Ori nu se întîmplă nimic, ori se întîmplă aşaaaa deeee îîîînceeeeet că îţi ajungi să-ţi doreşti să se arunce, dom’le, femeia aia în faţa trenului şi să scăpăm o dată cu toţii de atîta încremenire!

 

E posibil să nu-l fi înţeles pentru că eu trăiesc în altă lume. De exemplu nu am înţeles că  nu este acceptabil ca ea, mamă şi soţie cu soţ în puşcărie, să aibă o  întrevedere între patru ochi cu şeful soţului.  A trebuit să mi-o zică scenaristul verde-n faţă undeva pe la jumătatea filmului. Poate că filmul are mai multe de oferit turcilor, musulmanilor, mă rog, oamenilor pentru care adulterul/pătarea onoarei familiei merită pedeapsa capitală.

Oricum, seara nu a fost o ratare totală: iar mi-a plăcut de actriţa (unica) din film şi, în plus, am văzut de unde se trag toate mileurile pe care le-am văzut numai prin România împodobind mese, măsuţe, rafturi, poliţe, biblioteci 🙂 De la otomani 🙂 Nu ştiam, am mai învăţat ceva 🙂

Oaaanăăă, vezi să nu faci supradoză de filme 🙂 Nu fac, mîine seară încă unul şi apoi de-abia marţi sau miercuri următorul 😛

Lasă un răspuns

