Muffin cu ciocolată

Ieri, înainte să mergem la cinema, am trecut pe la cofetărie că plimbarea de pe coclauri de peste zi îşi cerea drepturile 😀 Nu la orice cofetărie, la colţul de rai din cartierul vecin cu prăjituri bune-bune şi cu cofetăreasă mai simpatică decît Juliette Binoche în Chocolat (dar despre ea cu altă ocazie, la categoria „oameni de bine” :).

Ei şi, vă zic, acolo prăjiturile sînt taare bune. Toate, fără excepţie, pentru că sînt făcute cu mîna, ingrediente de soi şi multă dragoste. Fiind ediţie limitată, deseori se întîmplă să nu mai găsesc din alea de care mi-ar fi poftă.

Ieri seară aş fi avut chef de un muffin cu ciocolată. Şi mi-am zis în gînd: „Ce bine ar fi să mai fie unul …”, deşi ştiam că ora era înaintată şi şansele de a găsi doar baclavale erau mari. Cînd-colo, muffinul mă aştepta cuminte sub clopotul de sticlă de parcă ne înţeleseserăm 🙂 Vă ziceam că-s norocos şi că mie mi se îndeplinesc dorinţele 🙂

8 gânduri despre &8222;Muffin cu ciocolată&8221;

  1. Am aflat între timp că sînt australience 🙂 Poate copii de croaţi emigraţi în Australia reîntorşi la patria mumă, că prea bine vorbesc croată deşi cu accent sexi 🙂

  2. Cipri, norocosule, tu n-ai nevoie de diete speciale şi cure de slăbire … Ce-ţi pasă 🙂

    P.S. Ptiu, să nu te deochi, era să nu te recunosc scris aşa 🙂

Lasă un răspuns

