Mulţumesc …

… pe această cale Directorului Tehnic al acestui blog, domnului Auuuureeeel Tomşeeeeescu, zis şi Z., pentru că face să devină realitate toate visele mele legate de Image Header 😀

14 gânduri despre &8222;Mulţumesc …&8221;

  1. Oana!!!!!!!!!!! Te mutasi? Vad ca merge. Bafta. te trec in blogroll. Te superi? Atata iti trebuie ca ma supar si eu pe tine. 😛

  2. Domnu’ Politică externă, io vorbeam serios, da? 😀 Acolo e posibil să dispar de tot 😀

    Valiveeeee, weeeelcome şi LA MULŢI ANI 🙂 Cum să mă supăr? Din contră! Ştii bancu’ cu „din contră”? 😀

  3. E porcos, eşti pregătită? 🙂

    Poliţia interoghează femeia rămasă în camera de hotel de la etajul zece, de unde un bărbat tocmai căzuse.
    – S-a aruncat în încercarea de a se sinucide?
    – Nu, din contră.

    🙂

    Aoleo, dac-am fost prea neruşinată, şterg comentariul 🙂 Valeda e de vină 🙂

  4. Mai mama, Valeda are dreptate, nu se spun bancuri „porcoase” inainte de culcare ca se retin. 😛
    Bancul asta seamana putin cu cele britanice, bancuri pe care le ador.

  5. Domnule Tovarăş, ori ziceaţi bancuri la o vîrstă fragedă, ori sînteţi un spirit tînăr şi jucăuş 🙂 Hai că ştiu cîţi ani ai, voiam să fac un compliment 🙂

    Valive, mă bucur că ţi-a plăcut. Eu nu prea reţin bancuri, dar pe ăsta l-am ţinut minte pentru că nu l-am înţeles din prima, deh, suflet pur care credea că bebeii vin cu barza 😛

  6. Hehehe, am înţeles că i-am întrebat pe băieţii din clasă ce înseamnă că ei se amuzau ca şi cînd îl pricepuseră 😀 Au fost drăguţi şi mi-au explicat şi atunci am rîs şi eu 🙂

Lasă un răspuns

