O leapşă

Mai întîi să răspund la cea primită de la Moni, cu o întîrziere demnă de broşura recordurilor 🙂

Ce-mi doresc de la 2009? Ce aştept de la 2009? Ce planuri am pentru 2009?
Tiii, ce m-a pus pe gînduri leapşa asta. Că nu mi-am pus nici dorinţe şi nici nişte planuri prea serioase nu mi-am făcut. Poate de-aia că-mi plac surprizele 🙂 Poate de-aia că anii în care nu mi-am pus dorinţe au ieşit şi ei bine 🙂

M-am foit, m-am învîrtit, am discutat cu înţeleptul familiei care a declarat: „Poate că oamenii ar fi mai fericiţi dacă şi-ar pune mai puţin dorinţe şi mai mult obiective pe care să şi le îndeplinească”. I-am replicat că poate drumul logic ar fi: îţi pui o dorinţă şi apoi o transformi în obiectiv … Un fel de planificare a fericirii 🙂 Mă rog, în continuare nu aveam un răspuns 🙂

Pînă nu m-am uitat la George Carlin într-o seară [dacă vreţi să-l vedeţi, daţi un youtube search] şi am zis ca el: „Let’s cut the bullshit!”. Tradus, în cazul meu, cu „Mai zi-le şi de la obraz că ţi se urcă-n cap boborul mult prea doritor să gestioneze vieţile altora că p-aia proprie o ratat-o gata!”

E drept că n-o să pot fi absolut mereu sinceră. Nu pot să-i spun soacrei verde-n faţă că mă plictiseşte de moarte, că aş vrea să mă lase în pace că mă mărit io cînd oi avea chef şi de nu m-oi mărita, care-i baiul?, şi că nu mă mut cu ea în casă nici de-mi varsă în cont milionul din leapşa următoare (deşi, la o adică, de ce să nu-i zic? 🙂 ). Dar măcar să reduc din acţiunile şi vorbele zise de dragul altora, în detrimentul meu, ca să nu-i supăr, ca să mă accepte [deşi tot uit că ceea ce acceptă ei e o versiune construită cu trudă pentru publicul larg, nu oama cea adevărată].

Şi atît. Asta-i şi dorinţă, şi aşteptare, şi obiectiv, şi plan 🙂 M-am gîndit că mai bine mai puţin, mă concentrez, bifez şi merg mai departe 🙂

2 gânduri despre &8222;O leapşă&8221;

  1. E greu cu soacrele astea…oricum mie mi-ar place sa ma marit intr-o zi cand o sa am chef nu neaparat sambat sau duminica si sa nu fiu nevoita sa invit 150 de oameni care sa urmareasca tot ce fac ;)) si sa ma vorbeasca pe la colturi.

Lasă un răspuns

