Trei lepşe

Pe asta am luat-o pe şustache de la LiaLia 🙂

Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
Pick the 4th picture in that folder.
Explain the picture.
Tag 4 people to do the same!

And the winners are … Pentru că Oana e o persoană organizată şi în foldere are sub-foldere 😀

dubrovnik-by-rain

[dubrovnik by rain, acu’ hăhă, să tot fie doi ani, aşa este, februarie 2007, ascunsă de ploaie pe unde apucam, înainte să mă refugiez la Acvariu şi să fotez peşti pînă le-o ieşit ochii din cap, fără blitz ca să nu-i deranjez]

cado

[datată din aceeaşi perioadă, o poză la cadoul pentru Z. de ziua lui. De fapt eram înainte de ziua lui cu vreo doo săptămîni, da’ nu mai avusesem răbdare 🙂 A se observa că Oana, prevăzătoare, de atunci făcea economie la hîrtia de ambalaj, folosind resturi şi postere sclipicioase pe post de :). E şi un joc de cuvinte la mijloc, da’ ar trebui să vă învăţ croată ca să vă amuze 😯 ]

Fiind o leapşă luată pe şustache, nu ştiu dacă se cade s-o dau mai departe 🙂 Luaţi şi voi, da’ să nu ziceţi că de la mine 🙂

4 gânduri despre &8222;Trei lepşe&8221;

  1. Cam frumos la dubrovnik 🙂 Mă inspiră 🙂 Dacă te mai prind, în schimb, cu din astea cu „luată pe şustache”, ne supărăm! :)))
    FYT: ai spus foarte urât ce ai spus! Frumos şi politicos era să spui „Eşti iubita lui Zorro?!?” Offff

  2. FYT, l-am întrebat dacă e Zorro, a zis că nu 😀

    Lia, e frumos la Dubrovnik, dacă nu ai fo’ încă, nu ezita – deşi e bine de ales extra-sezon că al’fel nu-l vezi de turişti 🙂 Leapşa: bine, data viitoare o să o preiau pe faţă 🙂 Am zis să nu zici că mă bag în seamă: „Dă şi mie, dă şi mie”, io mi-s mai ruşinos din fire 🙂 Bine i-ai zis lui Tovarăş: io m-am făcut că vorbeşte despre masca lui Zorro ca să nu mă ruşinez 🙂

    Ionuţule, mamă, nu citişi pîn’ la capăt: am zis că luaţi-o şi voi cum am luat-o io 🙂

Lasă un răspuns

