Înainte şi după

Vedere de la fereastra mea, Malešnica, 15 ianuarie 2009

malesnica-inainte

 

Vedere de la fereastra mea, Malešnica, 21 ianuarie 2009

malesnica-dupa

Schimbat frontispiciu că nu mai corespunde condiţiilor meteo 🙂 Cred că iarna e gata pe aici, dar e în regulă: anul ăsta chiar am avut parte de zăpezi 🙂

12 gânduri despre &8222;Înainte şi după&8221;

  1. F liniştită zonă (aşa pare din poze). Am şi eu o întrebare, ca tot rumânul 😀 Am primit o oferta f tentantă pentru sfârşit august – început septembrie la Opatija/Preluka, Kvarner. Ce poţi ca să-mi spui despre locaţie? Mulţumesc anticipat 🙂

  2. Dap, Maleşnica e un cartier liniştit 🙂

    Opatija – eu m-am îndrăgostit de ea la prima vedere, staţiune elegantă şi liniştită unde îşi petreceau verile craii şi crăiesele (există o străduţă ce poartă numele Carmen Sylva în oraş, semn că şi regina Elisabeta a trecut pe acolo). Numa’ promenadele de-a lungul mării fac toţi banii! Ai munte şi mare în acelaşi loc 🙂 Şi chiar şi nisip pe unele porţiuni de plajă (deşi e „de import”).

    Şi toată Istria ţi se aşerne la picioare 🙂 Rijeka, oraş mai mare, cu viaţa ei de noapte e la 9 km, Rovinj, Pula, Poreč nu-s departe nici ele (o oră, două cu maşina). Chiar şi perioada e foarte bine aleasă pentru că e extra-sezon, deci mai puţin aglomerat şi nu extrem de cald.

    Preluka văd că e un golf unde se face wind-surfing 🙂 Şi locul de cazare probabil, la o aruncătură de băţ de Opatija. Mie îmi sună bine 🙂

    Sper că am fost de vreun folos, dacă mai pot ajuta cu ceva sau dacă n-am răspuns la întrebarea ta, nu ezita a mă contacta 🙂 Am şi poze de peste tot (numa’ din Preluka nu :), dacă vrei mai mult decît ce oferă Croatian Tourist Board 🙂

  3. M-ai convins de la „îşi petreceau verile craii şi crăiesele”, eu fiind o printesa :))) Iti multumesc mult pentru superba descriere si m-ai convins! Dau avansul! 🙂

  4. Lia, îmi pare bine 🙂 Sper să aveţi o vacanţă minunată şi să citesc despre ea pe blogul tău 🙂

    Cipri, întregul bloc s-a mobilizat, avem un tabel cu responsabilii cu dat zăpada, deşi treabă ar fi o dată pe an şi aia mai mult pentru entuziaştii într-ale datului zăpezii 🙂

    Clau, io am mai zis că croaţii e, de fapt, buricu’ pămîntului 😀

  5. Domnu’ Tomşescu, sînteţi mai nou, deci trebuie să vă explic cum merge cu lepşele: TU faci mai întîi la tine pe blog ce mă pui pe mine să fac 🙂 Cum ai zis-o acum, sună mai mult a pedeapsă 🙂

Lasă un răspuns

