Raţă

Încă o zi mohorîtă a trecut,

[măcar azi n-a plouat mocăneşte TOATĂ ziua 🙂 ]

Z. un header nou deja a făcut,

[mulţumesc frumos:) ],

Iar eu oaie n-am, s-o duc la păscut,

[că mama zicea că cine nu-nvaţă ajunge la oi, eu am fost silitor …]

Aşa că o raţă v-arăt, mi-a plăcut,

[nu că-i simpatică foc?]

şi la Lost am fugit, vă sărut 🙂

 

rata2

5 gânduri despre &8222;Raţă&8221;

  1. Slovenia e de vină că nu intră Croaţia în UE sau raţa? Că m-ai încurcat? 😀 Stai liniştit că intraţi şi voi în marea familie europeană: România vă sprijină :))))

  2. O sa-ti placa ratele din parcurile din jur. Sunt si cu portocaliu, mici, mari, scufundace, albe (alea sunt lebede), negre cu pata alba, inotatoare, pe mal saritoare, din mana mancatoare, de-a lungul intregului parc urmaritoare, cu veveritele razboitoare (inghetase apa si iesisera sa manance alunele ascunse pe sub frunze de veverite).

  3. Emil, ca de la un poet iubitor de raţe la altul: mă bucur şi de-abia aştept 🙂

    Clau, l-am văzut şi pe nr. 3 – mamă ce l-au mai complicat … Vestea bună e că s-au hotărît: fac şase sezoane şi gata, deci sper să desluşască misterele pînă la capăt 🙂

Lasă un răspuns

