Pe scurt

Soarele străluceşte!!! Nu contează că probabil nu va dura, azi e primăvară la Zagreb – iuhuuuuu!!!˙

***

Am reuşit să traduc: „rare epitelii plate”, „leziune hipodensă, hipocaptantă”  şi, my all time favourite, „VSH-120 mm/oră”  care-a dat „SE-120 mm/sat” în croată :))))) După o rafală de termeni medicali pe care i-am cătat prin multe dicţionare şi contexte, cînd am ajuns la „astenie, tuse seacă, transpiraţii profuze” am avut senzaţia că citesc un roman bun :)))))

***

„Inimă de nepot” are fani proaspeţi aşa că simt că-mi revine energia şi că o să mă apuc de editat material şi apoi de scris din nou 🙂

***

Tomşescu mi-a mai făcut nişte headere şi de-abia aştept să le probez 🙂 Azi pun unul care anunţă sezonul biciclist că nu mai am răbdare 😛

***

Life is good!!!!

7 gânduri despre &8222;Pe scurt&8221;

  1. vreau să-l angajez şi eu pe tomşescu. Are liber la imaginaţie. Şi poate scrie ce vrea el în header. 🙂
    Am văzut evoluţia telenovelei la FYT. Felicitări! 😉

  2. ‘neaţa 😀 Tocmai voiam să-l anunţ pe Z. că n-a făcut o afacere prea bună: io nici pe mine însămi nu mă manageruiesc bine 🙂

    Notăm, notăm, da’ ţi-am zis: deocamdată îmi place headerul tău nou (se asorteşte cu Farfui :P) aşa că n-o să precupeţesc nici un efort ca să NU-l schimbi 🙂

Lasă un răspuns

