The Day the Earth Stood Still

E cu extratereştri şi mesaj ecologic, cu Keanu Reeves şi Jennifer Connely (şi fiul de 10 ani al lui Will Smith, deja vedetă!). Fiinţe superioare vin pe Pămînt „to save the Earth” de oamenii care l-au murdărit.

Acuma mie îmi place genul, filmul nu arată rău, nu-i jucat rău, povestea merge à la limite cum ar zice francezul, dar se poate şi mai bine – din producţiile mai recente tot „Children of Men” străluceşte. Aşa că vizionaţi, da’ să nu vă aşteptaţi ca experienţa să vă îmbogăţească în vreun fel 🙂

3 gânduri despre &8222;The Day the Earth Stood Still&8221;

  1. Bine că n-am ştiut că nici măcar nu-i originală povestea că-mi plăcea şi mai puţin :))) Tiii, mi-ai adus aminte: tre’ să scriu despre Transporter 3 şi 1!!!

  2. Vroiam să caut sugestii pentru un film care merită văzut( am descoperit că pot împrumuta dvd-uri de la bibliotecă) şi observ că şi la categoria asta n-ai mai scris demult…deşi la filme ai mai fost, Oana! Nu vreau să presez, dar prindea bien… 🙂

Lasă un răspuns

