Prima tură pe 2009!

A fost greu două luni fără biţă, acum de-abia îmi dau seama cît mi-a lipsit 🙂

Anul trecut prima tură o făceam pe 12 ianuarie şi nici n-aveam echipament de vreme rea. Anul ăsta de-abia azi am prins o zi faină, nu foarte rece, uscată pînă am ajuns acasă (acu’ iar plouă), ba chiar cu un pic de soare aşa încît am reuşit să bem o cafea pe terasă!

dsc00587

Am văzut şi alte grupuri de biciclişti semn că şi alţii de-abia aşteptau 🙂 Ei mai serioşi, noi am făcut doar 57 de kilometri şi la vale şi la deal pe care i-am parcurs destul de bine în 3 ore şi un pic – mă aşteptam ca sarmalele şi stătutul să fi contribuit binişor la deteriorarea condiţiei, da’ se pare că nu-i dracu’ aşa de negru 🙂

Închei urîndu-ne la cît mai mulţi kilometri pedalaţi 🙂 În 2008 am făcut aproape 3000 de km cu bicicleta, sper ca anul ăsta să avem vreme şi dispoziţie de mai mulţi 🙂

Oana, uşor euforică – hihihi :)))

9 gânduri despre &8222;Prima tură pe 2009!&8221;

  1. Pingback: De la altii citire… « Frecventaţi bazaruri sentimentale…?

  2. Servus, Andrei şi bine ai venit 🙂 De învăţat, tot tu trebe să te înveţi că la teorie se pricep mulţi, da’ practica ne face bube în genunchi :)))) Profesorul în cazul ăsta are mai mult rol de sprijin moral 🙂

    Mulţumesc 🙂

Lasă un răspuns

