Transporter 3 vs. Transporter 1

Am văzut acu’ ceva vreme la Dan pe blog (pe atunci era încă T de la Timişoara :P) trailer-ul la Transporter 3.

Acuma, nu ştiu dacă v-am mai zis, dar eu împart filmele în 3 categorii: 1. filme cu trailer deştept – merită să vezi şi una şi alta; 2. filme cu trailer care zice tot – deci vezi dacă ai văzut reclama nu mai pierde vremea şi cu toată povestea că oricum ştii ce se întîmplă; 3. filme care nu merită atenţie nici măcar în varianta prescurtată.

Cînd a apărut Curierul cu Jason Statham l-am categorisit urgent la nr. 2. Apoi am văzut Snatch şi m-am decis că-mi place de nenea care nu poate fi categorisit printre Adonişii moderni, dar care are un quelque chose … 😛

Pe Transporter 3 l-am văzut de curiozitate – nu-i cine ştie ce, da’ vedem muşchi de fost sportiv de performanţă şi bătăi ca-n filme :). Atîta mi-a părut rău că n-au ajuns la Bucureşti cum aveau de gînd în drumul lor din Franţa pînă-n Ucraina şi că ghetul JS n-a avut parte  de o parteneră mai arătoasă (accentul rusesc NU e sexi, tovarăşi) 🙂

Şi pînă s-apuc să zic că m-am prostit de mă uit la filme de acţiune şi suspans, Z. m-a anunţat că-l putem vedea şi pe primul curier. Care mi s-a părut mai simpatic în goana maşinilor, în soarele sud-francez, exotismul eroinei principale şi imperturbabilitatea personajului principal 🙂 Da’ nu din cale afară cît să vreau să-l revăd, de exemplu 😀

Uşurele, pentru mintea obosită. Şi-am încălecat pe-o şa şi v-am şoptit răspunsul la dilema mea 🙂

Lasă un răspuns

