A sosit telenovela!

„Inimă de ţigan” îi zice, să nu mori de rîs?!!! :)))))

Zlatko m-a întrebat cum am ajuns la ideea de a intitula propria creaţie „Inimă de nepot”… Nu uitîndu-mă la Nicoleta Luciu, aia-i sigur :)))))

Urmează zile pline…

2 gânduri despre &8222;A sosit telenovela!&8221;

  1. Aoleo, nu-mi zice, că deja am început cu texte gen: „Păi actorii nu-s răi deloc…”, „Dinică şi Moraru îs haioşi foc…”, „Măcar vezi Parisul…” :))))))))

    Mersi de urare, sper să reuşesc să fac un episod din două mişcări – textul nu-i greu, da’ lucrul în program şi aranjarea rîndurilor pe ecran îmi mai dau bătaie de cap…

Lasă un răspuns

