Leapşa de la FYT

În legătură cu noua mea îndeletnicire de tălmaci de telenovele :)))) ICV, poftiţi, vă rog 🙂

SUNT: încîntată că în sfîrşit am primit-o 🙂 Pe telenovelă, nu pe leapşă 🙂

AS VREA: să fiu mai puţin perfecţionistă ca să o lucrez repede şi să am timp şi de altele.

PASTREZ: primul episod subtitrat de mine ca pe un trofeu 🙂

MI-AS FI DORIT: să nu am termen limită atît de strîns 🙂

NU IMI PLACE: de Nicoleta Luciu:) Şi nici dă blonda aia insipidă din rolul principal :))))

MA TEM: că telenovela nu o să fie difuzată la oră de maximă audienţă :))))

AUD: dialoguri şi le subtitrez automat :))))

IMI PARE RAU: că nu am mai mult timp la dispoziţie ca să iasă o adevărată capodoperă 🙂 Te repeţi! Şi întrebările din leapşă 🙂

IMI PLAC: Bulibaşa, soaţa lui şi consigliere :))))

NU SUNT: expert în subtitrări, dar voi deveni 🙂

DANSEZ: şi io cu cei din şatră :))))

NICIODATA: nu m-am gîndit că eu am să mă ocup cu aşa ceva 🙂

RAR: o să postez în perioada asta. Trădez blogul cu telenovela :)))

PLANG: la filme, da’ la telenovela asta nu 🙂

NU SUNT INTOTDEAUNA: un roboţel 🙂

NU IMI PLACE DE MINE: cînd nu stau cu spatele drept atunci cînd lucrez! Apoi mă doare 🙂

SUNT CONFUZ: cînd trebe să traduc „nepot” în croată că ei zic într-un fel la nepotul de unchi şi altfel la nepotul de bunic 🙂

AM NEVOIE: de răbdare (am) şi îndemînare (o dezvolt:).

AR TREBUI: să mă învăţ să negociez mai bine: onorarii, termene limită.

De luat am luat-o, de dat n-o mai dau că deja a circulat o grămadă 🙂

6 gânduri despre &8222;Leapşa de la FYT&8221;

  1. Se pare ca telenovela asta a avut un succes fantastic in Romania. Eu personal nu am vazut nici un episod dar am prieteni (barbati!) care au urmarit-o cu mare interes impreuna cu consoartele :-))

  2. Loooore, servus şi bine ai venit :)))) Cu întîrziere exemplară :)))
    Bănuiam eu că a avut un succes nebun că doar au mai făcut una, Regina, după :))))))) Oricum, tot respectul actorilor mari care ridică, orişicît, nivelul creaţiei, da’ io tot nu m-aş uita la aşa ceva… 🙂

  3. Dan, te salut cu drag şi eu de la ZG 🙂 Pînă să văd comentariul tău, nu mi-am dat seama că a trecut aproape o lună de la ultima postare… Îţi mulţumesc de întrebare 🙂 Nu-i nimic nelalocul ei în ea. Iar răspunsul e de-a dreptul banal: am tare mult de lucru. E doar o perioadă, o să treacă, acum fac bani apoi îi cheltuiesc şi pe blog postez 🙂

Lasă un comentariu