Viaţa ca-n filme (sau, mai bine zis, ca-n subtitrarea lor :)

 

(adică în max. 54 de caractere, pe două rînduri 🙂

 

Am zis da multor proiecte.

Toate au început de-odată.

 

Din nefericire pentru mine J

 

Telenovela se difuzează!

Inima mea nu poa’ să crează J

 

Mai predau română unor

amărîţi, poveste lungă şi tristă.

 

Dar încă o săptămînă şi scap!

 

Predau şi literatură unui liceean!

Deci treabă multă am J

 

Între blogging şi biciclit

am ales pedala, deocamdată J

 

În aprilie e primul maraton!

 

Trebe să mă prezint în formă, pardon J

 

Vă pup şi mă-ntorc

la tastatură, de îndată ce de aer

 

pot să iau o gură J

 

2 gânduri despre &8222;Viaţa ca-n filme (sau, mai bine zis, ca-n subtitrarea lor :)&8221;

  1. Mamă, ăsta-i cel mai întîrziat răspuns în istoria bloggingului 🙂 Maratonul e în 19 aprilie 🙂

Lasă un răspuns

