London

just-as-i-imagined-it

Tower Bridge – exact aşa cum l-am anticipat, vorba lui de Botton 🙂

Înaugurez azi, doamnelor şi domnilor, o serie despre Londra: poze, gînduri, impresii.  Am avut norocul s-o cunosc pe bătrîna doamnă personal şi acum, la două săptămîni de la întoarcere (?!), am reuşit să mă adun suficient cît să fac o selecţie de imagini mai acătări şi să pun în ordine amintirile şi senzaţiile. Le aştern aici să-mi fie butoi de veselie pentru zile monotone şi lipsite de culoare 🙂

Dedic seria generoaselor noastre gazde: it’s been so much fun being with you, a trully inspiring experience 🙂 MULŢUMIM!!!

3 gânduri despre &8222;London&8221;

  1. Cu placere! Am fost si noi ieri in Backyard Market si ne-a placut la nebunie Brick Lane. Multumim pentru hint!
    Asteptam cu nerabdare episoadele de foileton.

  2. Oană, mi-era dor de tine! 🙂
    … Deci te-ai preumblat.
    Hai cu impresiile şi cu pozele, cât sunt calde! Aştept cu „apă-n gură”! 😀

  3. BebeShop, eram precisă că o să vă placă :)))) Mă bucur tare că aţi fost acolo şi că am reuşit să dăm şi noi un hint că de primit am primit nenumărate de la voi!

    Anya, vin, vin 🙂 Şi mie mi-e dor de voi, de scris, de bloguit – mai scap de trebi şi voi apărea mai des pe monitoare 🙂

Lasă un răspuns

