London [2]

reminder-that-we-r-in-the-uk

Ca să nu uităm că sîntem în Marea Britanie şi că maşinile te calcă din direcţia opusă celei obişnuite 🙂

Zîmbesc eu, dar ne-au prins tare bine toate inscripţiile, semnele, marcajele, hărţile, anunţurile orale şi informaţiile afişate peste tot! Fiecare pus exact unde trebuie – e făcute cu cap, dom’le, ce mai… A fost fain şi că am înţeles limba că băniesc că şi la Tokio sînt panouri peste tot 😀 M-am simţit cumva în siguranţă la gîndul că cineva mi-a anticipat nevoile şi îmi dă o mînă de ajutor. În cele 4 zile plus 2 de dus şi întors, nu ne-am pierdut niciodată!

Trebuie să vă povestesc o scenă din ultima zi ca dovadă că, şi dacă am fi vrut să ne pierdem, n-am fi reuşit. Ca să ajungem la aeroport a trebuit să  schimbăm mai multe mijloace de transport (dar am cumpărat un singur bilet!). Penultima schimbare, de la metrou la tren. Ştiam că trebuie să schimbăm doar peronul, dar cumva l-am ratat şi ne-am pomenit faţă în faţă cu ieşirea din metrou. Ce ne facem? Păi să ieşim de tot că poate gara-i altundeva totuşi…

Introducem biletul în maşină ca să se ridice rampa şi maşina piuie: Seek assistance! Domnul care supraveghea incinta ne cheamă la el şi ne spune policitos că nu trebuie să ieşim de la metrou, ci să ne întoarcem, o luăm prima la stînga şi ajungem la trenul nostru… Uau.

Şi că tot sîntem la capitolul Big Brother care te ajută, peste tot sînt camere de luat vederi, CCTV. Z. a remarcat că, drept consecinţă, nu vezi staţii vandalizate, bănci rupte şi ziduri mîzgălite. Acum ceva vreme eram de părere că prea multă urmărire dăunează grav simţului de intimitate, acum m-am răzgîndit. Să mă foteze, dom’le, că e spre binele meu 🙂

2 gânduri despre &8222;London [2]&8221;

Lasă un răspuns

